Lunapark - New Jersey (cz. 1) | Opis przejścia - 20.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Lunapark - New Jersey
Porozmawiaj z dowódcą SWAT, po czym maszeruj na główną alejkę (w stronę wyszczerzonej mordy). Skieruj się do stróżówki (pierwszy budynek po prawej). Zabierz drewniany klocek blokujący drzwi i wejdź do środka. Obejrzyj biurko po lewej (zbliżenie). Otwórz szufladę i zakoś z niej: żetony (identyczne, jak ten przysłany w skrzynce do biura FBI), pudełeczko ze śrutem do wiatrówki, kluczyk i żarówkę . Przyjrzyj się (zbliżenie) stojącej w rogu (po lewej), zamkniętej na kłódkę lodówce. Sprawdź też (zbliżenie) wiszącą po prawej gablotkę na klucze. Również jest zamknięta.
Opuść stróżówkę i przejdź w boczną alejkę (w prawo). Zauważ po prawej zardzewiałą puszkę po oleju. Obejrzyj ją w ekwipunku (PPM), Nicole stwierdzi, że jest w niej jeszcze trochę oleju. Wracaj na alejkę i teraz sprawdź zamkniętą budę po lewej. Zabierz z niej korbę od żaluzji .
Następnie wejdź w alejkę przed strzelnicą (po lewej). Zabierz opartą o pojemnik na śmieci (z boku strzelnicy) metalową kratę . Podejdź do pawilonu strzelnicy. Przyjrzyj się korbie rolety, po prawej (zbliżenie). W zamek mechanizmu (u dołu) wsadź znaleziony w szufladzie kluczyk i przekręć go. W górny otwór wetknij zabraną z sąsiedniego pawilonu korbę. Spróbuj zakręcić korbą - coś blokuje roletę. Spróbuj zbadać umiejscowiony u góry po prawej mechanizm przesuwu rolety (zbliżenie). Jednak jest on za wysoko.
W związku z tym o prawą stronę strzelnicy oprzyj metalową kratę. Nicole ustawi ją poziomo, kliknij ją więc jeszcze raz, by dziewczyna ustawiła ją pionowo, otrzymując drabinkę. Teraz możesz sprawdzić, co jest nie tak z mechanizmem przesuwu rolety (zbliżenie; kliknij PPM). Okaże się, że trzeba go naoliwić, jednak nie bezpośrednio olejem z puszki (spróbuj). Trzeba znaleźć jakieś bardziej stosowne naczynie.
Na razie maszeruj więc na plac przed pawilonem strachu, gdzie skieruj się na mieszczący się na wprost przystanek wagoników. Zaraz w wejściu przywłaszcz sobie pręt z ogrodzenia (po prawej). Podejdź do wagonika (zbliżenie) i przyjrzyj się jego osi (zbliżenie) od lewego tylnego koła. Zauważ, że brak owego kółka. Na razie opuść przystanek.
Teraz przejdź do sterówki kolejki (drzwi po prawej). Zajrzyj do kanciapy (zbliżenie) i zwiń leżącą na parapecie okna (po prawej) podpórkę . Zabierz też wiszące na gwoździu na lewej ramie okna klucze . Przy pomocy pręta z ogrodzenia wyciągnij z framugi i rzeczony gwóźdź . Po wyjściu z pomieszczenia przywłaszcz sobie opartą o szafkę po prawej łopatę .
Następnie maszeruj do magazynku (drzwi po lewej; zbliżenie). Otwórz zamek drzwi zabranymi przed chwilą z kanciapy kluczami. Naciśnij klamkę i wejdź do środka. Wewnątrz jest okrutnie ciemno, więc przede wszystkim spróbuj włączyć lampę (u góry po prawej; zbliżenie). Wciśnij włącznik - okaże się, że w oprawce nie ma żarówki. Zainstaluj więc tam tę znalezioną w szufladzie stróżówki.
Możesz już przyjrzeć się warsztatowi (zbliżenie), z którego zgarnij: kółko (pośrodku), sznurek (nad nim) i smarowniczkę (po lewej). Po wyjściu ze zbliżenia na warsztat weź też leżący na podłodze młotek .
Zawróć i wędruj pod strzelnicę. W ekwipunku przelej olej z puszki do smarowniczki. Przybliż widok na mechanizm przesuwu rolety i naoliw go, po czym zakręć korbą (zbliżenie).
Roleta się uniesie, a Ty pakuj się na stanowisko do strzelania (zbliżenie). Do otworu na żeton wrzuć żeton, wciśnij przycisk (na lewo od otworu) i podnieś wiatrówkę. Celując tak samo jak na strzelnicy w FBI, zestrzel kilka nieruchomych kaczek, a następnie przesuwające się w dwu rzędach króliki. Po zestrzeleniu wszystkich z góry opadnie kukiełka wiedźmy. Zabierz ją. Podnieś też plastikową płytkę , która spadła na przycisk na blacie.