Walka o władzę | Pojedyncze misje | Anno 2070 poradnik Anno 2070
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Walka o władzę
Misja ta stanowi uzupełnienie dla treningu, jaką jest Architekt przyszłości. Korzystając z doświadczeń z wspomnianego scenariusza, musimy doprowadzić rozwinąć do czwartego stadium rozwoju zarówno Ekosów, jak i Fabrytów, a ponadto sprowadzić do nas badaczy S.A.A.T. Gdy dodamy do tego konieczność zebrania miliona kredytów (a to nie lada zadanie!) i pokonanie czterech przeciwników, okaże się, że oto przed nami kilkanaście godzin niełatwej batalii. Prócz znanych nam już prawideł rządzących w ANNO 2070, musimy mieć na względzie kilka czynników:
* Produkcja broni da nam dostęp do słabych, aczkolwiek tanich jednostek - szybka inwestycja we flotę może się okazać zbawienna.
* Zanim zajmiemy się pozostałymi celami gry, pozbądźmy się przynajmniej dwóch przeciwników - nie znaczy to, że mamy zaprzestać się rozwijać. Zwyczajnie prościej będzie nam zająć się transferem dóbr pomiędzy naszymi wyspami, gdy okrętom nie będzie grozić ostrzał przeciwnika.
* Jeśli nasz ostatni okręt główny lub trimaran zostanie zniszczony, będziemy mogli wykupić nowy w naszej Arce.
* Zdobycie tak dużej ilości gotówki nie obędzie się bez rozwiniętego przemysłu. Nie ma większego sensu sprzedawanie modułów konstrukcyjnych, narzędzi, czy też ryb - skoncentrujmy się więc na najtrudniej dostępnych materiałach (ozdoby, pręty paliwowe, doskonała żywność, broń ciężka)
Jest to misja o wiele dłuższa i trudniejsza niż Architekt przyszłości, dlatego również pamiętajmy by często zapisywać stan gry - i to na różnych slotach zapisu.