Amnesia Rebirth: The Theater - solucja, sekrety Amnesia Rebirth poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry Amnesia Rebirth zawiera opis przejścia rozdziału The Theater – zagadek z piramidami, klatką i skanerem.
Ostatnia aktualizacja: 31 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Amnesia Rebirth znajduje się opis przejścia rozdziału zatytułowanego The Theater. Nasza solucja wyjaśnia m.in. jak pozyskać wszystkie 3 piramidy oraz jak prawidłowo ich używać, a także jak rozwiązać zagadkę z klatką i skanerem ciała.
- Lista sekretów
- Pozyskanie 3 piramid i stworzenie połączeń
- Przywrócenie zasilania do pomieszczenia ze skanerem
- Zagadka z klatką i skanerem ciała
Lista sekretów
W etapie The Theater możecie znaleźć 6 sekretów:
- The Theater x1
- Zapałki x5
Miejsca pozyskiwania znajdziek uwzględnione zostały w poniższym opisie przejścia rozdziału. Możecie też odnajdywać inne interaktywne przedmioty, przy czym niekoniecznie muszą one mieć jakieś zastosowanie.
Pozyskanie 3 piramid i stworzenie połączeń
Po rozpoczęciu rozdziału zignorujcie chwilowo pierwsze pomieszczenie z dobrze widoczną pierwszą piramidą leżącą na ziemi.
Udajcie się prosto. Przechodźcie przez kolejne pomieszczenia aż dotrzecie do drugiej piramidy z powyższego obrazka. Podnieście ją i zacznijcie przenosić z powrotem w stronę miejsca startu.
Dla przypomnienia piramidy używane są do tworzenia połączeń i kluczowe jest w tym przypadku to żeby każda z nich znajdowała się "w zasięgu". Waszym pierwszym zadaniem jest odblokowanie bocznego pomieszczenia, tzn. tego na lewo od miejsca rozpoczęcia etapu
Połóżcie piramidę 1 na początku lewego korytarza (powyższy obrazek). Musi ona być w zasięgu generatora z centralnego pomieszczenia, tzn. musi być widoczne odchodzące od niej połączenie.
Połóżcie piramidę 2 blisko wejścia do lewego pomieszczenia.
Energia powinna przepłynąć od centralnego generatora, przez piramidy 1 i 2 do mechanizmu drzwi przy bocznym pomieszczeniu. Pozwoli to Wam do niego wejść (powyższy obrazek).
Znajdziecie tu trzecią piramidę, ale rozejrzyjcie się też za naftą, zapałkami oraz znajdźką na półce - The Theater: Note on the Apostate.
Przywrócenie zasilania do pomieszczenia ze skanerem
Teraz musicie rozwiązać podobną zagadkę, przy czym Waszym zadaniem będzie dostarczenie zasilenia do ciemnego pomieszczenia za startową salą, tzn. tego, przez które przechodziliście wcześniej w drodze po drugą piramidę.
Połóżcie piramidę 1 na początku korytarza prowadzącego w stronę pomieszczenia ze skanerem (powyższy obrazek). Musi ona być w zasięgu generatora (widoczny strumień energii).
Połóżcie piramidę 2 blisko wejścia do ciemnego pomieszczenia.
Połóżcie piramidę 3 w pomieszczeniu ze skanerem, nieco przed rzędami siedzeń. Powinniście zapewnić dostawy zasilania i całe pomieszczenie rozświetli się.
Zbadajcie przy okazji wspomniane rzędy foteli. Na jednym z foteli po lewej stronie leżą zapałki.
Zagadka z klatką i skanerem ciała
Zainteresujcie się pokazaną na obrazku 1 prawą dźwignią. Pociągnięcie za dźwignię uruchomi cały mechanizm i sprowadzona zostanie w to miejsce klatka ze zwłokami (obrazek 2), które następnie zostaną przeskanowane. Będziecie musieli za chwilę doprowadzić do podobnego przeskanowania głównej bohaterki.
Po tym jak procedura skanowania zakończy się pociągnijcie za dźwignię przed klatką po to żeby została ona "odesłana" z tego pomieszczenia.
Ponownie udajcie się do prawej dźwigni. Pociągnijcie za nią i szybko skorzystajcie ze znajdującej się obok niej drabiny (obrazek 1).
Wejdźcie w interakcję z pustą klatką (obrazek 2) żeby Tasi mogła do niej wejść. Jeśli się z tym spóźnicie, to musicie spróbować ponownie z kolejną pustą klatką.
Klatka z bohaterką na pokładzie zostanie przetransportowana do skanera i dojdzie do zeskanowania ciała bohaterki oraz jej płodu.
Wyjdźcie z klatki i wciśnijcie czerwony przycisk żeby uzyskać dodatkowe informacje od tajemniczej niebieskiej kreatury.
Pociągnijcie za dźwignię przed klatką i szybko ponownie wejdźcie do klatki. Musi ona wyruszyć razem z bohaterką do górnego otworu, dzięki czemu wydostaniecie się z sali ze skanerem.
Możecie opcjonalnie wyskoczyć z klatki zanim dojedzie do końca i zbadać obszar po lewej stronie żeby znaleźć naftę.
Niezależnie od tego czy dojechaliście z klatką do końca czy nie musicie docelowo skorzystać z rampy z obrazka żeby zjechać na niższy poziom. Po prawej stronie możecie znaleźć ludzkie kości i leżą wśród nich zapałki.
Dotrzyjcie do kratki i po jej odsunięciu rozpocznijcie dłuższą przeprawę tunelami.
Wyruszcie dalej, przy czym w miejscu z obrazka nie przechodźcie od razu przez dziurę w ścianie. Zbadajcie najpierw lewy korytarz, a na jego końcu będą leżące na piasku zapałki.
Po przejściu przez dziurę ponownie skręćcie w lewo i dotrzyjcie na koniec korytarza żeby znaleźć jeszcze jedne zapałki.
W drodze do wyjścia może dojść do konfrontacji z ghulem i w zależności od sytuacji możecie rzucić się do ucieczki lub schować.
Docelowo musicie dotrzeć do wielkiej, częsciowo rozsuniętej bramy prowadzącej do laboratorium.