Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety Amnesia Rebirth poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry Amnesia Rebirth zawiera opis przejścia rozdziału The Lower Factory – zagadka z użyciem przedmiotu Injector i ucieczka z fabryki.
Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Amnesia Rebirth znajduje się opis przejścia rozdziału zatytułowanego The Lower Factory. Nasza solucja podpowiada m.in. jak unikać zjaw na dolnym poziomie fabryki, jak zaliczyć zagadkę z 3 kapsułami i wstrzykiwaczem (Injector) oraz jak uciec z fabryki i zaliczyć dodatkową scenę w apartamencie.
- Lista sekretów
- Podróż przez niższy poziom fabryki
- Zagadka z 3 kapsułami i wstrzykiwaczem (Injector)
- Wydostanie się z fabryki
- Apartment
Lista sekretów
W etapie The Lower Factory możecie znaleźć 3 sekrety:
- Cylinder x1
- Zapałki x2
Miejsca pozyskiwania znajdziek uwzględnione zostały w poniższym opisie przejścia rozdziału. Możecie też odnajdywać inne interaktywne przedmioty, przy czym niekoniecznie muszą one mieć jakieś zastosowanie.
Podróż przez niższy poziom fabryki
Rozdział ten rozpoczniecie obok drabiny, ale zanim z niej skorzystajcie rozejrzyjcie się po okolicy za zapałkami z małej skrzynki.
Po zejściu po drabinie odblokujcie mechanizm żeby otworzyć nowe drzwi.
Znajdziecie się w dużej lokacji z kapsułami i podczas przeprawy przez nią musicie na nowo unikać zjaw. Tak samo jak w poprzednich konfrontacjach chowajcie się przed światłem zjawy wykorzystując okoliczne zasłony i nie spoglądajcie zbyt długo w jej stronę.
Podczas skradania rozglądajcie się za przejściami do kolejnych obszarów - niektóre z nich "oznaczone" są niebieskimi płomieniami. Docelowo dotrzecie do schodów i oddalicie się chwilowo od niebezpiecznego obszaru.
Po drodze miniecie 3 kapsuły, które będą powiązane z kolejną (mniejszą) zagadką. W celu przejścia dalej musicie wyrwać dwa pręty i kucnąć żeby się przecisnąć. Udajcie się następnie do ostatniego pomieszczenia.
Zagadka z 3 kapsułami i wstrzykiwaczem (Injector)
W nowym pomieszczeniu jest kilka ważnych przedmiotów do odnalezienia:
- Cylinder: Sabotage - to jedyny tego typu sekret w tym etapie i leży obok zwłok (obrazek 1)
- Capsules - kapsułki leżą na prawo od cylindra (obrazek 1) i automatycznie dodane zostaną do inwentarza
- Injector - wstrzykiwacz jest wbity do zniszczonego urządzenia (obrazek 2) i również przeniesiony zostanie do inwentarza
- Zapałki - rozejrzyjcie się dodatkowo za skrzynką na podłodze
Otwórzcie inwentarz, podświetlcie kapsułki i wybierzcie opcję połączenia przedmiotów - musicie połączyć kapsułki z wstrzykiwaczem (przykład na powyższym obrazku). Chodzi w tym o to żeby napełnić wstrzykiwacz substancją z jednej z kapsułek.
Powróćcie do poprzedniego pomieszczenia. Jest tu działająca konsola. Otwórzcie jej klapkę, wybierzcie z inwentarza wstrzykiwacz i doprowadźcie do wstrzyknięcia substancji do górnego pojemnika (powyższy obrazek).
Na sam koniec skorzystajcie z pokrętła żeby rozprowadzić wstrzykniętą czerwoną substancję. Powinno po chwili dojść do serii eksplozji.
Wydostanie się z fabryki
W trakcie ucieczki z fabryki korzystajcie z możliwości wchodzenia do zbiorników wodnych, przy czym musicie ponownie unikać zjaw. Możecie w tym celu chować się za przeszkodami lub próbować zanurzać się, przy czym w tym drugim przypadku pamiętajcie o limitowanych zapasach tlenu.
Kierujcie się w stronę przejścia "oznaczonego" niebieską pochodnią. Po dotarciu do niego musicie odsunąć duży głaz blokujący ciasne przejście.
W kolejnej częściowo zalanej sekcji uważajcie na jeszcze jedną zjawę. Celem podróży jest pokazana na obrazku mała winda. Wprawienie jej w ruch pozwoli Wam dotrzeć na wyższy poziom i uciec zjawom.
Podążajcie liniową ścieżką. Dotrzecie do jaśniejszej lokacji z piaskiem. Wyjmijcie z inwentarza amulet żeby otworzyć w tym miejscu portal.
Apartment
Automatycznie awansujecie do bardzo krótkiego rozdziału The Apartment, który jest podobny do wcześniejszych etapów Paris i Park.
Skorzystajcie ze schodów i dotrzyjcie do interaktywnych drzwi. W trakcie podróżowania po domu musicie odsuwać przedmioty blokujące przejście. Dotrzyjcie do okiennicy, przy której siedzi dziecko, a następnie idźcie w stronę oddalającego się dziecka. Bohaterka wkrótce zacznie "tonąć" i etap zakończy się.