Ach, te cutscenki: StarCraft. Co przed Starfieldem? Oto najciekawsze światy SF
Spis treści
Ach, te cutscenki: StarCraft
- Rok powstania: 1998
- Twórcy: Blizzard Entertainment, Chris Metzen, James Phinney
Strategia w formie dynamicznego filmu akcji
Sektor Koprulu gdzieś w galaktyce Drogi Mlecznej w XXV wieku to rejon, w który nie warto się zapuszczać. Wskutek coraz bardziej postępującego przeludnienia Dyrektoriat Zjednoczonej Ziemi zarządził kolonizację odległych rejonów. Awaria komputerów na jednym z transportowców kolonistów, Terran, spowodowała, że trafili oni w szczególnie odległe miejsce. Brak kontaktu z Ziemią i jakiejkolwiek kontroli zaowocował powstaniem wielu frakcji i grup interesów.
Terranie jednak nie zdawali sobie sprawy, że bacznie obserwują ich Protosi – starożytna rasa znacznie bardziej zaawansowanych w rozwoju obcych, potrafiących kontrolować psioniczne moce. Tak dyskretni nie byli za to insektoidalni Zergowie – bezlitosny gatunek dążący do totalnej asymilacji wszystkich innych ras i stworzeń, by uzyskać genetyczną perfekcję. Gdy Zergowie napadli na Terran, do walki włączyli się i Protosi, aby zlikwidować zagrożenie ze strony Zergów. Tak rozpoczyna się jeden z najbardziej wciągających i klimatycznych konfliktów w światach SF, w którym długie rozgrywki strategiczne z dziesiątkami jednostek na mapie obserwowało się jak najlepszy film akcji!
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie