Beyond Good and Evil 2. 10 najlepszych zapowiedzi z E3
Spis treści
Beyond Good and Evil 2
Kontynuacja kultowego Beyond Good and Evil to jeden z najdłużej pozostających w deweloperskim piekiełku tytułów w historii branży. Po raz pierwszy usłyszeliśmy o tym sequelu w 2007 roku, w ciągu dwóch następnych lat pojawiły się nawet pierwsze materiały filmowe, na tym się jednak skończyło i przez kolejne osiem lat docierały do nas wyłącznie pojedyncze plotki i niejasne deklaracje. I chociaż tegoroczne targi na dobrą sprawę nie pokazały niczego konkretnego, jeśli chodzi o rozgrywkę w Beyond Good and Evil 2, czterominutowy filmik demonstruje przynajmniej ogólny kierunek artystyczny kontynuacji. Uspokaja on też, że gra faktycznie powstaje i pozwala „pogdybać” na temat tego, czego możemy się po niej spodziewać.
Więcej konkretów ujawnił natomiast ojciec cyklu, Michel Ancel. Potwierdził on, że akcja gry potoczy się na wiele lat przed wydarzeniami z „jedynki” i określił swoje dzieło mianem „GTA w kosmosie”. Produkcja umożliwi swobodne zwiedzanie szeregu pieczołowicie zaprojektowanych planet. Każda z nich ma być charakterystycznym i tętniącym życiem miejscem z własnymi zjawiskami naturalnymi czy satelitami. Poza tym tytuł będzie silnie związany z poprzednią częścią, nie zapominając o tym, co zadecydowało o zafascynowaniu nią fanów.
DLACZEGO CZEKAMY?
- „Jedynka” jest produkcją absolutnie wyjątkową, jedyną w swoim rodzaju i kultową.
- Po raz pierwszy od lat dostaliśmy namacalny dowód, że prace nad grą faktycznie postępują.