autor: Radosław Wasik
Karaiby – piracka przygoda. Najlepsze mody do Gothica II – Noc Kruka na bogato
Spis treści
Karaiby – piracka przygoda
- 58 nowych zadań;
- mnóstwo nowych przedmiotów i postaci;
- około 8 godzin zabawy.
Sytuacja w Khorinis wydaje się być coraz gorsza, więc bohater, w którego się wcielamy, postanawia poszukać szczęścia na kontynencie. Jak to często bywa, plan zawodzi, a my zostajemy obudzeni przez pirata Jacka. Od niego dowiadujemy się, że nie dotarliśmy na kontynent, tylko na niewielką wyspę. Rozmiar terenu nie wpływa negatywnie na jego różnorodność – zaczynamy na trawie pod palmami, by zaraz trafić na pustynię pełną kaktusów. Obecnie stacjonują tutaj trzy ugrupowania – piraci, strażnicy i najemnicy. Rządzą tu zasady nieodbiegające od standardów serii Gothic, więc na dołączenie do danej grupy trzeba sobie zasłużyć. Rozgrywkę rozpoczynamy od prostych zleceń i na każdym kroku jesteśmy ostrzegani przed niebezpiecznymi bestiami.
Nowych przeciwników jest sporo, choć większość to potwory z podstawki w mniejszej lub większej wersji i ze zmienionymi teksturami – czekają na nas karaibskie ścierwojady oraz wielkie pustynne komary. Poza tym w okolicy przechadzają się żółwie, z których można (za pomocą nowej umiejętności) pozyskać jaja. Modyfikacja zapewnia około 8 godzin zabawy, co przekłada się na kilkadziesiąt zadań tworzących nową historię (niezwiązaną z oryginalną opowieścią), podczas której na naszej drodze staje blisko 100 postaci.