Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 sierpnia 2022, 17:37

Fanowski trailer pokazuje, jak mógłby wyglądać Wiedźmin 4 na UE5

Fan pokazuje, jak może wyglądać Wiedźmin 4, gdy CD Projekt RED wreszcie pokaże światu zwiastun swojej nowej gry.

Premiera Wiedźmina 4 (tytuł roboczy) to wciąż odległa przyszłość, ale niecierpliwi fani sami pokazują, jak może wyglądać następna gra studia CD Projekt RED. Wiedźmin stał się bohaterem nowego materiału na silniku Unreal Engine 5, którzy opublikowano na kanale TeaserPlay w serwisie YouTube. Filmik możecie obejrzeć poniżej.

Oczywiście to tylko pokaz koncepcyjny wzorowany na Wiedźminie 3: Dzikim Gonie. Można też zwrócić uwagę na zbędną obecność Geralta w filmiku, skoro wiemy, że białowłosy zabójca potworów nie będzie głównym bohaterem nowej gry.

Niemniej efekt uzyskany przez kanał TeaserPlay może spodobać się fanom Wiedźmina. Tak jak w m.in. „zwiastunach” Grand Theft Auto VI oraz remake’u Bully’ego, internauci skorzystali z dobrodziejstw nowej generacji Unreal Engine, wliczając w to technologie Lumen i Nanite oraz „metaludzi” (w ten sposób stworzono model bohatera przypominający Geralta).

Warto zauważyć, że choć całość jest niewątpliwie klimatyczna, to wizualnie pozostawia sporo do życzenia. Materiał może zawieść tych, którzy chcieliby tu zobaczyć większą rewolucję w kwestii grafiki. Z pewnością oficjalny zwiastun Wiedźmina 4 będzie się prezentował znacznie lepiej od ostatniego dzieła TeaserPlay (jednego z wielu opublikowanych na tym kanale notabene)… zwłaszcza że najpewniej przyjdzie nam czekać na takowy jeszcze lata.

To nie pierwszy raz, gdy gracze wyobrażają sobie czwartego Wiedźmina. Jeszcze przed oficjalną zapowiedzią gry pojawił się inny materiał (vide kanał Anonymous Gamer w serwisie YouTube), którego twórca pokazał swoją wizję zwiastuna kolejnego rozdziału wiedźmińskiej historii.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej