Wyzima z innej perspektywy i pozostałe smaczki; Wiedźmin 3 oglądany ze swobodnej kamery
Jesteście ciekawi, jak wyglądają tereny poza murami Wyzimy? To i wiele więcej zobaczycie na tym filmie.
Wiedźmin 3: Dziki Gon ma już 7 lat i pomimo tak długiego czasu od premiery gracze wciąż znajdują nieznane wcześniej detale i smaczki związane ze światem gry i postaciami. Działający na YouTubie twórca o pseudonimie Shesez zajmuje się wyszukiwaniem ciekawostek za pomocą swobodnej kamery. Tym razem udał się na ich poszukiwania do świata trzeciej odsłony Wiedźmina.
Wyzima z innej perspektywy i Geralt w wannie
Film, który opublikował Shesez trwa ponad 17 minut i jest pełen ciekawostek, których podczas tradycyjnego przechodzenia gry nie da się odkryć, ponieważ nie pozwala na to widok kamery. Twórca użył swobodnej kamery, aby zajrzeć na przykład za mury Wyzimy czy pod wodę w drewnianej wannie, w której na początku gry kąpie się Geralt. Cóż, ciekawość to pierwszy stopień do piekła.
W przypadku siedziby Emhyra w Wyzimie można zaobserwować, że jest ona otoczona górami, za którymi znajdują się drzewa, których i tak nie było można zobaczyć podczas rozgrywki. Wiele ciekawostek dotyczy modeli postaci, które np. pozbywają się kolejnych warstw odzieży za każdym razem, kiedy znajdują się w pewnej odległości od kamery. Warte odnotowania jest też to, że choć podczas gry nie jesteśmy w stanie odróżnić od siebie konkretnych gatunków ptaków, to mimo wszystko posiadają one różne modele, choć są one ubogie w detale.
Więcej dowiecie się z filmu powyżej.
Inne filmy twórcy
Shesez ma już na swoim kanale na YouTubie wiele filmów, w których omawia elementy znajdujące się w grach, których fani pierwotnie mieli nie poznać. Twórca używa w tym celu swobodnej kamery i przedstawia smaczki w tytułach takich jak Dark Souls, Red Dead Redemption 2 i w wielu innych.
W większości przypadków obiekty znajdujące się poza polem widzenia gracza znalazły się w grach ze względu na to, że twórcy nie zdążyli ich usunąć po ukończonej produkcji, ale czasami zdarza się tak, że rozległe, choć puste tereny znajdują się tam po to, aby w przyszłości mogły posłużyć jako fundament pod planowane DLC.