Koncert w grze Fortnite przyciągnął ponad 10 milionów widzów
Dziesięciominutowy wirtualny występ DJ-a Marshmello w Fortnite: Battle Royale oglądało ponad 10 milionów osób w samej grze oraz nieznana liczba widzów w sieci. To pierwszy tego typu występ na taką skalę.

Rod Stewart i jego darmowy występ na plaży Copacabana w Sylwestra 1994 roku mogą się schować. Jak donosi Geoff Keighley, pomysłodawca i prezenter gali The Game Awards, wczorajszy wirtualny koncert DJ-a Marshmello, który odbył się w Przyjemnym Parku na mapie w grze Fortnite: Battle Royale, przyciągnął ponad 10 milionów widzów wewnątrz gry – a liczba ta jeszcze wzrośnie, jeśli doliczymy do tego ludzi oglądających go w sieci. Na czas występu, trwającego dziesięć minut, włączono możliwość odradzania się, dezaktywowano wszystkie bronie i usunięto obrażenia od upadków. Publika rozrzucona po tysiącach serwerów mogła więc spokojnie skupić się na podziwianiu widowiskowych efektów oraz, oczywiście, wykonywaniu tanecznych emotek. Jeśli nie mieliście okazji wziąć udział w tym wydarzeniu, a chcecie zobaczyć, jak wyglądał koncert wewnątrz gry, poniżej znajdziecie pełen zapis występu.

Kim jest Marshmello? To amerykański producent muzyczny, którego single wielokrotnie pokrywały się już platyną. Na swoim koncie ma dwa albumy studyjne (Joytime i Joytime II, wydane odpowiednio w 2016 i 2018 roku), a także współpracę z takimi gwiazdami jak Selena Gomez czy Khalid. Prywatnie jest przyjacielem streamera Richarda „Ninja” Blevinsa, w duecie z którym wygrał turniej charytatywny Celebrity Pro Am w Fortnite w trakcie ubiegłorocznego E3, posiada też własny kanał kulinarny w serwisie YouTube. Jego znakiem charakterystycznym jest nieodłączna maska w kształcie słodkiej pianki.