Fortnite w Polsce radzi sobie lepiej niż kiedykolwiek. Pomogły nowości i lokalne kampanie
Kampania promocyjna Fortnite'a przyniosła efekty, dzięki czemu gra firmy Epic Games zyskała rekordową popularność w Polsce.

Popularność Fortnite’a w Polsce osiągnęła rekordowy poziom w 2024 roku. Głównie dzięki działaniom promującym tę popularną strzelankę w naszym kraju.
Michał Rozpendowski – od lipca 2022 roku menedżer marketingu Epic Games – nie mógł podzielić się zbyt wieloma oficjalnymi danymi na potwierdzenie swojego ogłoszenia. Niemniej Polak zapewnił, że gra radzi sobie w naszym kraju lepiej niż kiedykolwiek wcześniej (via LinkedIn).
Po części to zasługa nowej zawartości, która trafiła do gry w ostatnich miesiącach, wliczając w to LEGO Fortnite Odyssey w grudniu 2024 roku. Pomogło też wydanie kart podarunkowych Fortnite’a, po raz pierwszy dostępnych w Polsce.
Jednakże Rozpendowski zwraca uwagę przede wszystki na akcje promocyjne w mediach społecznościowych ze wsparciem twórców zawartości, w tym z pomocą TikToka, YouTube’a, Twitcha, Programmatic, Media Buy i DOOH.
Szczególnie owocna okazała się współpraca z Jakubem „jacob4yt” Wrotniakiem, który przez cały 4. kwartał 2024 roku promował grę poprzez turniej Jakub Cup. Efekt to m.in. 3 nowych sponsorów, 350 materiałów, 16 tysięcy uczestników oraz 50 tysięcy użytkowników zupełnie nowego kanału w serwisie Discord. A to tylko jedna z kampanii promujących Fortnite’a w Polsce w minionym roku.
Nie tylko u nas gra studia Epic Games radzi sobie znakomicie. Raport grupy Newzoo potwierdził, że Fortnite był najlepiej zarabiającą grą grudnia 2024 roku, a później także najpopularniejszym tytułem stycznia 2025 r.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!