Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 marca 2025, 09:30

Twórcy STALKER-a 2 szykują się do ujawnienia nowej roadmapy. „Aby wszystko było bardziej transparentne w przyszłości”

Studio GSC Game World jest wdzięczne graczom za pokochanie S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, mimo „technicznych niedociągnięć”.

Źródło fot. GSC Game World.
i

Po licznych aktualizacjach wkrótce poznamy plany dalszego rozwoju S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Deweloperzy ze studia GSC Game World potwierdzili to w rozmowie z serwisem VideoGamer. Jak to ujęli, zespół jest „dozgonnie wdzięczny fanom”, którzy dali szansę i bawili się w najnowszej odsłonie nuklearnej serii (a należy dodać, że jest ich już ponad 6 milionów). Twórcy są dumni ze stworzenia „prawdziwego STALKER-a” i cieszą się, że fani to docenili – mimo „technicznych niedociągnięć”.

Studio zapewniło przy tym, iż zobowiązuje się do dalszego aktualizowania gry, tak kolejnymi poprawkami, jak i „nową zawartością”. Patche mają wprowadzić nie tylko obiecany system A-Life 2.0 w pełnej krasie (po dotychczasowych łatkach, które tchnęły nieco życia do Zony), ale też przywrócić zawartość wyciętą z gry przed premierą.

Szczegóły mamy poznać „wkrótce” dzięki tzw. mapie drogowej, czyli grafice z planami rozwoju gry. W ten sposób zespół chce być bardziej „transparentny”, by gracze mieli lepsze pojęcie o zamiarach twórców i tego, co jeszcze otrzyma STALKER 2 w przyszłości.

Xbox Game Pass kupisz tutaj

  1. STALKER 2: Heart of Chornobyl – recenzja. Po 70 godzinach to wciąż gra, którą kocha się pomimo wad
  2. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of the Chornobyl – poradnik do gry

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej