Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC
Zapraszamy do kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w pecetowej wersji gry Tomb Raider. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.
Przed kilkoma dniami gracze w końcu otrzymali prezent od firmy Crystal Dynamics w postaci restartu serii Tomb Raider. To świetna gra, do której recenzji zapraszamy, ale niestety nie do końca dopięta na ostatni guzik w przypadku wersji PC. Przynajmniej jeśli chodzi o karty graficzne firmy NVidia. Wobec tego zapraszamy do kilkuminutowego filmiku prezentującego róznice w wyglądzie gry na ustawieniach niskich i ultimate (z włączoną opcją fullscreen), czyli prościej rzecz ujmując, na minimalnych i maksymalnych. Oczywiście w tym drugim przypadku z włączoną opcją TressFX odpowiadającą za zachowanie się włosów głównej bohaterki.
Różnice w wyglądzie gry widoczne są juz na pierwszy rzut oka. Słabej jakości tekstury, brak postefektów (których w przypadku ustawień ultimate jest jeszcze więcej po przejściu w tryb wyświetlania gry w oknie) i cienia, wyraźny aliasing nie wytrzymują porównania z ustawieniami maksymalnym, gdzie zarówno otoczenie jak i sama Lara wyglądają znacznie atrakcyjniej.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |