Tomb Raider jako survival horror? Zobacz, z czego wyewoluował reboot z 2013 roku
Z okazji 25. urodzin cyklu Tomb Raider w sieci pojawił się materiał z Tomb Raider: Ascension, czyli gry, która przekształciła się ostatecznie w wydany w 2013 roku reboot serii. Film wskazuje, że całość mogła być utrzymana w konwencji survival horroru.
W tym roku 25. urodziny obchodzi seria Tomb Raider. Z tej okazji opublikowany został film, który prezentuje prototyp Tomb Raider: Ascension, czyli tytułu, który ostatecznie przerodził się w wydany w 2013 roku reboot serii.
Według tego, co czytamy w opisie pod filmem, Ascension miał opowiedzieć początki historii Lary Croft. Materiał pokazuje natomiast, że deweloperzy planowali stworzyć przy tym coś mrocznego, co wpisuje się w konwencję survival horroru. Widzimy na nim, jak protagonistka przemierza ponure lokacje, w których spotyka różnego rodzaju potwory.
Oprócz tego opublikowano również dwa inne filmy, które prezentują, jak powstawał Tomb Raider z 2013 roku. Widzimy na nich szkice koncepcyjne oraz kulisy projektowania mechanik.