The Last of Us na PC z 45 nowymi poprawkami; na Steam widać efekt łatek
Zespół Naughty Dog nie przestaje łatać pecetowego wydania The Last of Us: Part I. Najnowszy patch poprawia wiele problemów graficznych gry. Na Steamie widoczny staje się pożytek z wypuszczania aktualizacji.
Studio Naughty Dog wypuściło kolejny patch dla pecetowej wersji The Last of Us: Part I.
The Last of Us: Part I na PC – co nowego w patchu 1.0.3.0
Aktualizacja została opatrzona numerem 1.0.3.0 i przynosi 45 zmian (tyle pozycji liczy pełna lista).
- Twórcy przede wszystkim wprowadzili liczne poprawki błędów wizualnych, które powodowały np. obniżanie jakości tekstur, dziwne przekłamania obrazu podczas korzystania z latarki czy rozpikselowaną wodę.
- Usunięto także wiele błędów powodujących zawieszanie się programu.
- Gra dokładniej informuje teraz o postępach w kompilacji shaderów.
- Gracze w menu sterowania mogą wreszcie zmienić przeznaczenie strzałek na klawiaturze.
Ogólnie wprowadzone zmiany sprawiają, że gra stała się bardziej stabilna i ma mniej błędów wizualnych oraz problemów ze sterowaniem.
Powoli poprawia się odbiór The Last of Us: Part I na PC
Wersja pecetowa gry w dniu premiery okazała się fatalna i od momentu premiery studio Naughty Dog wspólnie z zespołem Iron Galaxy co chwila wypuszczają kolejne aktualizacje.
Patche poprawiły już wiele elementów gry, ale do ideału jeszcze sporo brakuje. Mimo to starania deweloperów przynoszą efekty, powoli poprawiając odbiór pecetowego The Last of Us: Part I. Widać to dobrze na Steamie, gdzie zaraz po premierze tylko 33% recenzji graczy chwaliło tę konwersję, podczas gdy obecnie jest to 51%. Pozwoliło to zmienić w tym serwisie kategoryzację przyjęcia produkcji z „w większości negatywnej” na „mieszaną”.
- Próbowałem grać w The Last of Us na PC – ale tylko straciłem czas i nerwy
- The Last of Us: Part I na Steamie
- Recenzja The Last of Us: Part I (PS5) – jedna z gier wszech czasów jest jeszcze lepsza