autor: Maciej Myrcha
Team Fortress 2 – kolejne informacje
Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi kolejną porcję wieści na temat rozgrywki w Team Fortress 2: Brotherhood of Arms. Wspomniane wiadomości pochodzą z samego źródła – od Douga Lombardiego z Valve, który w wywiadzie udzielonym redaktorom GI zdradził to i owo.
Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi kolejną porcję wieści na temat rozgrywki w Team Fortress 2: Brotherhood of Arms. Wspomniane wiadomości pochodzą z samego źródła – od Douga Lombardiego z Valve, który w wywiadzie udzielonym redaktorom GI zdradził to i owo.
I tak Medyk nadal będzie mógł korzystać z granatów „wstrząsowych” (concussion granades), Inżynier będzie mógł tworzyć wieżyczki, pojemniki z amunicją oraz automaty z apteczkami regenerującymi utracone życie, natomiast Szpieg będzie potrafił się zamaskować oraz udawać martwego. Waga Heavy determinować będzie jego „odrzut” po wybuchu granatu, a Scout zyska umiejętność „sharking” pozwalającą przebiec po wodzie (niestety nie zostało sprecyzowane czy oznacza to kałużę czy zbiornik wodny o większym znaczeniu militarnym:).