Team Fortress 2 bez trybu cross-platform multiplayer
Nieco ponad miesiąc temu poinformowaliśmy Was, że szanse na to, by pełna wersja Team Fortress 2 oferowała posiadaczom konsol i komputerów osobistych opcję wspólnej sieciowej rozgrywki są całkiem spore. Przejawialiśmy wtedy nadzieję, że w procesie produkcji trybu nie pojawią się nieoczekiwane problemy. Niestety – to właśnie one przyczyniły się do porzucenia tego arcyciekawego projektu.
Nieco ponad miesiąc temu poinformowaliśmy Was, że szanse na to, by pełna wersja Team Fortress 2 oferowała posiadaczom konsol i komputerów osobistych opcję wspólnej sieciowej rozgrywki są całkiem spore. Przejawialiśmy wtedy nadzieję, że w procesie produkcji trybu nie pojawią się nieoczekiwane problemy. Niestety – to właśnie one przyczyniły się do porzucenia tego arcyciekawego projektu.
O całym fakcie poinformował Doug Lombardi z firmy Valve. Dokonał tego za pośrednictwem serwisu Shacknews. Przyznał, że wewnętrzne testy opisanej wyżej opcji sieciowej rzeczywiście miały miejsce. Niemniej jednak liczne problemy na tyle utrudniały rozgrywkę, że implementacja trybu w pełnej wersji gry jest pozbawiona sensu. Lombardi dodał na koniec, że jeśli Valve zechce kiedykolwiek wykorzystać dotychczasowe doświadczenie w tej kwestii, to zrobi to jedynie w obliczu rozpoczęcia prac na grą przemyślaną głównie pod kątem rozgrywki typu cross-platform multiplayer.
Jedyną pozycją tego rodzaju w dalszym ciągu pozostaje zatem wydany na początku czerwca Shadowrun. Program wydany przez koncern Microsoft pozwala rywalizację pomiędzy posiadaczami konsoli Xbox 360 a właścicielami Pecetów.