wybory (gry) - newsy i ciekawostki
Zły profil w Sherlock Holmes The Awakened - jakie są konsekwencje niepoprawnego wyboru?
Damian Gacek, 11 kwietnia 2023, 15:01
W tym poradniku dowiecie się jakie są konsekwencje wyboru złego profilu w Sherlock Holmes The Awakened. Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej na ten temat, to przeczytajcie ten artykuł.
Jak czarowałem bez konsekwencji w Hogwarts Legacy
Krzysztof Lewandowski, 21 marca 2023, 16:07
Z wyborami w grach wideo zawsze wiążę duże nadzieje. Lubię bogactwo możliwych wariantów, które niosą wyraźne konsekwencje i mają wpływ na przebieg historii. Niestety, w tym elemencie Hogwarts Legacy nie jest tak czarujące.
W Hogwarts Legacy chciałem być czarodziejem, a zostałem psychopatą
Maciej Pawlikowski, 18 lutego 2023, 11:10
Na początku podejrzewałem aspergera, potem zaś szybko rozwijającą się osobowość dyssocjalną. Z mieszaniną ciekawości i strachu obserwowałem, jak zachowuję się podczas rozmów ze swoimi kolegami, i w końcu mnie olśniło – jestem psychopatą.
Lista wyborów dialogowych z Cyberpunk 2077 na jednym obrazku
Przemysław Dygas, 4 stycznia 2022, 11:43
Wiemy już, która ścieżka w grze Cyberpunk 2077 prawdopodobnie obfituje w najwięcej unikalnych dialogów. Pod tym względem dominuje droga Korpo.
Nieliniowa rozgrywka w Cyberpunk 2077 - twórcy komentują, co poszło nie tak
Przemysław Dygas, 23 listopada 2021, 10:02
Deweloperzy Cyberpunka 2077 wypowiedzieli się na temat nieliniowości w grze. Według nich poświęcenie tak dużej ilości czasu na tworzenie rozmaitych ścieżek mogło być błędem.
Wybory graczy w Mass Effect: Legendary Edition zaskoczą niejednego fana
Przemysław Dygas, 8 listopada 2021, 13:25
BioWare podzieliło się statystykami dotyczącymi wyborów graczy w Mass Effect: Legendary Edition. Część z nich jest naprawdę zaskakująca.
Mass Effect: Legendary Edition w liczbach. Zobacz najciekawsze wybory graczy
Filip Węgrzyn, 27 lipca 2021, 21:46
Zobacz liczbowe zestawienie najpopularniejszych decyzji graczy Mass Effect: Legendary Edition udostępnione przez oficjalny profil na Facebooku serii.
STALKER 2 to gra na setki godzin. Nie zobaczymy wszystkiego, grając tylko raz
Bartosz Świątek, 7 maja 2021, 09:37
Zakhar Bocharov ze studia GSC Game World porozmawiał z redakcją serwisu GamingBolt na temat nadchodzącej postapokaliptycznej strzelanki – STALKER 2. W czasie konwersacji pojawiły się m.in. wątki długości i atmosfery gry.
Dying Light 2 - Techland opowiada o broni palnej i decyzjach
Adrian Werner, 27 kwietnia 2021, 12:47
Główny projektant Dying Light 2 odpowiedział na pytania fanów. Dzięki temu dowiedzieliśmy się nowych rzeczy odnośnie m.in. funkcjonowania broni palnej w grze oraz rodzajach decyzji, które będziemy podejmowali w trakcie kampanii.
W Ghost of Tsushima niehonorowe czyny pogarszają pogodę
Adrian Werner, 3 sierpnia 2020, 09:40
Dyrektor kreatywny ze studia Sucker Punch zdradził, że świat Ghost of Tsushima w ciekawy sposób reaguje na poczynania gracza. Im mocniej polegamy na podejściu skradankowym, tym gorsze warunki pogodowe panują na wyspie.
Baldur's Gate 3 wprowadzi wybory i moralność na wyższy poziom
Konrad Serafiński, 7 marca 2020, 10:30
Baldur's Gate III ma oferować zdecydowanie więcej w temacie moralności oraz wyborów gracza niż Divinity: Original Sin 2. Tak twierdzą twórcy, którzy podzielili się swoimi wrażeniami w najnowszym komunikacie na forum.
9 na 10 graczy Mass Effect wolało być idealistą, a nie renegatem
Konrad Serafiński, 23 lutego 2020, 11:20
Twórca trylogii Mass Effect napisał na Twitterze, że około 92% użytkowników grających w produkcje wybrało bycie idealistą, a nie renegatem. To natomiast rozpoczęło internetową dyskusję na temat systemów moralności w grach wideo.
The Outer Worlds możemy ukończyć zabijając wszystkich NPC-ów
Konrad Serafiński, 6 sierpnia 2019, 12:20
W The Outer Worlds będzie można zabić wszystkie postacie niezależne i ukończyć produkcję. Taką informację zdradził Brian Heins, twórca ze studia Obsidian Entertainment.
Moralność i romanse w Cyberpunku 2077
Konrad Serafiński, 25 czerwca 2019, 10:00
W grze Cyberpunk 2077 gracze dostaną wiele opcji romansowych, które będą podobne do tych z Wiedźmina. Będzie ich jednak zdecydowanie więcej, nie tylko heteroseksualnych. Dodatkowo gra nie będzie posiadać systemu moralności.
Days Gone zawierało wybory moralne, ale ostatecznie je wycięto
Bartosz Świątek, 30 kwietnia 2019, 13:50
Deweloperzy z Bend Studio postanowili wyciąć pewną mechanikę z Days Gone – gry akcji z otwartym światem wydanej niedawno na PS4. W oryginalnej wersji tej produkcji istniała możliwość podejmowania wyborów moralnych. Twórcy zdecydowali, że bez tego rozwiązania gra będzie lepsza.
Znaczenie wyborów na nowym zwiastunie Assassin's Creed Odyssey
Miłosz Szubert, 11 września 2018, 10:25
W sieci pojawił się nowy zwiastun Assassin's Creed: Odyssey. Skupia się on na wyborach moralnych, jakie pojawią się w trakcie zabawy. Kolejna odsłona popularnej serii od firmy Ubisoft ukaże się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One 5 października.
Zbuduj swoją historię w The Walking Dead od Telltale Games
Miłosz Szubert, 3 sierpnia 2018, 14:00
Studio Telltale Games uruchomiło internetowe narzędzie, za pomocą którego każdy może przeprowadzić symulacje najważniejszych wyborów ze wszystkich gier z serii The Walking Dead. Tak przygotowany zapis można później zaimportować do The Walking Dead: The Final Season.
Assassin's Creed Odyssey otrzyma kilka zakończeń
Jakub Błażewicz, 12 czerwca 2018, 20:48
Kolejne informacje na temat Assassin's Creed Odyssey. Przedstawiciele Ubisoftu wypowiedzieli się o wpływie wyborów gracza na fabułę gry. Okazuje się, że w zależności od naszych poczynań historia będzie mogła zakończyć się na kilka różnych sposobów.
Detroit: Become Human pozwoli na łatwe sprawdzenie alternatywnych wersji opowieści
Bartosz Świątek, 14 grudnia 2017, 10:48
Quantic Dream zawrze w Detroit: Become Human mechanikę, która pozwoli na szybkie i łatwe sprawdzenie, jak potoczyłaby się opowieść, gdybyśmy w danym momencie podjęli inną decyzję. Rozwiązanie ma ułatwić przejście gry osobom, które chcą odkryć wszystko i sprawdzić każdą ewentualność.
Detroit: Become Human będzie miało trzy razy więcej wyborów niż Heavy Rain
Krzysztof Sobiepan, 27 czerwca 2017, 09:29
W wywiadzie z serwisem Games Radar reżyser David Cage wypowiedział się na temat decyzji w swoim najnowszym projekcie – Detroit: Become Human. Ma ich być znacznie więcej i zapomnieć można o wyborach między czernią a bielą.
RPGi są głupie
Maciej Stańczyk, 26 sierpnia 2013, 12:31
O naturze wyborów, fizyce kwantowej i innych ciekawych rzeczach.