Stellar Blade w złocie. Mimo to RPG akcji ma otrzymać na premierę aktualizację z drobnymi poprawkami
Studio Shift Up ogłosiło, że nadchodzące RPG akcji Stellar Blade otrzymało złoty status. Reżyser gry wspomniał jednak o dodatkowej aktualizacji, którą produkcja ma otrzymać na premierę.
Pod koniec kwietnia na PlayStation 5 zadebiutuje Stellar Blade, która – jak się dziś dowiedzieliśmy – została już ozłocona. Choć gra studia Shift Up jest gotowa do premiery, twórcy zdecydowali się na przygotowanie tzw. day one patcha dla owego RPG-a akcji.
W dniu debiutu Stellar Blade ma dostać aktualizację z drobnymi poprawkami, które wyeliminują błędy znalezione w dostępnym demie. Wspomniał o tym reżyser gry, Kim Hyung-Tae, w jednej z rozmów z mediami. On, a także Lee Dong Gi, reżyser techniczny produkcji, udzielili także wywiadu japońskojęzycznemu PlayStation Blog. Wyjawili w nim, że po pięciu latach od zapowiedzi tytuł został ukończony. Fakt, iż produkcja osiągnęła tzw. złoty status, ogłoszono także w serwisie X.
W rozmowie pojawiło się też kilka innych ciekawych szczegółów. Twórcy wyjaśnili choćby, jak zrodził się pomysł na grę, jakim filmem inspirowali się przy jej tworzeniu, a także powiedzieli więcej o tym, w ilu klatkach na sekundę będzie działać Stellar Blade.
[...] liczba klatek na sekundę jest jednym z najważniejszych czynników w grach akcji. Stellar Blade oferuje trzy tryby: wydajności, balansu i rozdzielczości. Tryb wydajności zapewnia rozgrywkę w rozdzielczości 1440p i 60 fps, natomiast tryb zrównoważony może osiągnąć od 50 do 60 klatek na sekundę w 4K – podał Kim Hyung-Tae.
Jeśli chcecie sprawdzić Stellar Blade przed premierą, to możecie ograć wspomniane wyżej demo. Warto podkreślić, że zbiera ono bardzo dobre oceny od użytkowników PlayStation Network. Wersja demonstracyjna gry doczekała się ponad 11 tysięcy ocen, a ich średnia wynosi 4,81 na 5. Przypomnijmy, że gra zadebiutuje 26 kwietnia na PlayStation 5 (w późniejszym terminie ma również trafić na PC).