Stellar Blade na PC jest „rozważane”. Sukces RPG akcji zachęcił deweloperów do wydawania gier AAA co 2-3 lata
RPG akcji Stellar Blade sprzedaje się świetnie. Twórcy mówią o przekroczeniu oczekiwań i snują plany dotyczące kontynuacji oraz opracowania portu gry na PC.
Choć przed premierą Stellar Blade i zaraz po niej lekkie kontrowersje wzbudzał wygląd głównej bohaterki, to gra przekroczyła oczekiwania sprzedażowe twórców, stając się pierwszym dużym hitem studia Shift Up. W niedawnej rozmowie z południowokoreańskim serwisem Inven (via KAMI) reżyser produkcji, Hyung-Tae Kim, powiedział więcej o przyszłości Eve i swoich planach na następne lata.
Przypomnijmy, że o Stellar Blade po raz pierwszy usłyszeliśmy w 2019 roku. Opublikowany wówczas trailer informował, iż trafi ona na PC, Xboxa One i PlayStation 4. W trakcie Shift Up nawiązało jednak współpracę z Sony, więc projekt stał się tytułem ekskluzywnym japońskiego giganta. Mimo wszystko wciąż są szanse, że ukaże się na komputerach.
- Jak przekazał przedstawiciel firmy, studio rozważa opracowanie portu na PC, a także poważnie myśli nad stworzeniem sequela. Zaznaczmy, że pomysł kontynuowania przygód Eve pojawił się jeszcze przed premierą gry.
- Stellar Blade rozeszło się w dostatecznie wielu egzemplarzach, aby zadowolić wydawcę. Nie dowiedzieliśmy się jednak, ile dokładnie kopii zostało sprzedanych.
- Studio chce dalej inwestować w gry AAA oraz powiększyć zespół deweloperski. Co ciekawe, firma planuje również wykupić pewne marki, których nie ujawniono podczas dyskusji.
Zespół z Korei Południowej tworzy aktualnie nową grę, która opatrzona jest nazwą kodową Project Witches. Ma to być produkcja dostępna nie tylko na PC i konsolach, ale także na urządzeniach mobilnych. W ciągu następnych lat prawdopodobnie usłyszymy o kolejnych projektach, bo strategia przedsiębiorstwa zakłada wypuszczanie gier co 2–3 lata.