Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 lutego 2014, 09:33

autor: Kamil Zwijacz

Star Citizen - Dogfighting Module zadebiutuje w kwietniu?

Studio Cloud Imperium Games planuje wypuścić moduł Dogfighting, umożliwiający toczenie kosmicznych starć, niedługo po oficjalnej prezentacji trybu na targach PAX East. Odbędą się one w dniach 11 - 13 kwietnia, więc jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to w tym samym miesiącu otrzymamy moduł, który pierwotnie miał ujrzeć światło dzienne pod koniec 2013 roku.

Studio Cloud Imperium Games, pracujące obecnie nad wyczekiwaną grą space-sim Star Citizen, ujawniło, że moduł Dogfighting zostanie najprawdopodobniej oficjalnie zaprezentowany podczas targów PAX East (11 – 13 kwietnia). Niedługo po tym wydarzeniu deweloper odda go w ręce fanów, o ile wszystko pójdzie zgodnie z planem, a z tym, jak wiadomo, może być różnie. Pierwotnie tryb ten miał zadebiutować pod koniec zeszłego roku, ale ze względu na chęć dopieszczenia zawartości, postanowiono przełożyć premierę o kilka miesięcy. Jednocześnie wyjawiono, że studio spodziewa się około pół miliona osób gotowych do testowania Dogfighting Module, więc nic dziwnego, że chce jak najbardziej doszlifować ten fragment produkcji. Przy okazji warto wspomnieć, że twórcy uzbierali już blisko 38,5 mln dolarów z wpłat graczy przekazywanych przez oficjalną stronę projektu.

Dogfighting Module umożliwia toczenie kosmicznych starć. - Star Citizen - Dogfighting Module zadebiutuje w kwietniu? - wiadomość - 2014-02-13
Dogfighting Module umożliwia toczenie kosmicznych starć.

Dogfighting Module to jednak tylko jeden fragment gry, umożliwiający uczestniczenie w kosmicznych pojedynkach (zapis rozgrywki znajdziecie w tym miejscu). Oprócz niego twórcy planują także inne moduły, w tym Squadron 42, będący kampanią dla jednego gracza. Kilkanaście dni temu pisaliśmy o nowych szczegółach na ten temat. Dowiedzieliśmy się m.in., że w singlu większość czasu spędzimy za sterami naszego pojazdu, ale nie zabraknie też sporej dawki zabawy w trybie FPS, w którym będziemy przemieszczać się po stacjach kosmicznych, kraść statki i nie tylko.

Koniec końców zapowiada się bardzo rozbudowana produkcja, jednak obecnie to tylko zapewnienia twórców, które zostaną zrewidowane po premierze pełnej wersji. Debiut ukończonego Star Citizen odbędzie się najprawdopodobniej w 2015 roku. Należy pamiętać, że gra ma mieć wysokie wymagania sprzętowe (Intel Core i5, 8 GB pamięci RAM oraz karta grafiki Radeon R9 290), więc do kosztów zakupu produkcji w wielu przypadkach trzeba będzie doliczyć modernizację PC-ta.