Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 listopada 2024, 13:38

autor: Adrian Werner

STALKER 2 na nowym gameplay trailerze. 3-minutowy film skupia się na broni i jej ulepszeniach

Zespół GSC Game World udostępnił materiał wideo pokazujący różne aspekty wykorzystywania broni palnej w S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Źródło fot. GSC Game World
i

Już tylko niecałe dwa tygodnie dzielą nas od premiery S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Oczekiwanie na debiut tej produkcji umilić może udostępniony właśnie nowy materiał wideo z projektu studia GSC Game World.

Filmik trwa ponad trzy minuty i koncentruje się na zaprezentowaniu aspektów rozgrywki związanych z bronią palną. Pokazano m.in. wymiany ognia, zacinanie się karabinów, odnajdywanie skrytek, ulepszanie i modyfikowanie uzbrojenia oraz dopasowywanie amunicji pod czekające nas zadania. W materiale autorzy pochwalili się także realizmem, jaki cechować ma korzystanie z broni w grze.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S oraz Xbox Series X w wersji z polskimi napisami. Premiera ma nastąpić 20 listopada tego roku. Tego samego dnia produkcja trafi do oferty abonamentowej usługi Game Pass – zarówno na pecetach, jak i XSX.

  1. Zagrałem znowu w STALKER 2: Heart of Chornobyl i teraz wiem, że przesunięcie premiery się opłaciło
  2. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – oficjalna strona gry
  3. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl na Steamie
  4. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl w serwisie GOG.com

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej