Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 czerwca 2021, 13:15

Jak postacie ze Skyrima wyglądałyby w rzeczywistości? AI potrafi to sprawdzić

Grafika w The Elder Scrolls V: Skyrim ma już swoje lata i nie pozwala podchodzić na poważnie do spotykanych NPC. Dzięki AI możemy zobaczyć, jak znani z gry towarzysze wyglądaliby w rzeczywistości.

W SKRÓCIE:
  • Jeden z internetowych twórców postanowił sprawdzić, jak NPC ze Skyrima wyglądaliby w rzeczywistości.
  • Dzięki zastosowaniu programu Adobe Sparks i sztucznej inteligencji urealnił on znane postacie.

The Elder Scrolls V: Skyrim ma już swoje lata. Detale takich elementów, jak twarze NPC nie powalają jakością. Każdy, kto ciekawy jest, jak mogliby oni wyglądać w rzeczywistości, może to zobaczyć dzięki AI i programowi Adobe Sparks.

Autor kanału w serwisie YouTube, Miroslav Anbeegod, postanowił urealnić postacie, które spotykamy podczas podróży w Skyrimie. Stworzył w tym celu obszerną bazę zdjęć prawdziwych celebrytów. Następnie, dzięki algorytmowi dostępnemu w programie Adobe Spark, dostosował je do występujących w grze bohaterów. Pozwoliło to na sprawdzenie, jak AI wyobraża sobie postacie z RPG Bethesdy żyjące w prawdziwym świecie.

Anbeegod stworzył przy tym oddzielne filmy prezentujące efekty działania AI na domyślnych modelach postaci oraz wersjach zmodyfikowanych. Łatwo zauważyć, że pierwotne wersje NPC mają większą tendencję do sprawiania trudności sztucznej inteligencji. Najprawdopodobniej ma na to wpływ ich niska jakość. Trzeba jednak przyznać, że praca wykonana przez AI potrafi zagwarantować ciekawe efekty.

Przemysław Dygas

Przemysław Dygas

Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

więcej