Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 października 2021, 14:42

Saints Row - personalizacja postaci nie będzie zależała od płci

Reboot Saints Row wprowadzi personalizację bohatera na nowy poziom, m.in. pozwalając na łączenie dowolnych elementów aparycji niezależnie od wybranej płci.

W zeszłym miesiącu pisaliśmy, że reboot Saints Row zaoferuje graczom największe możliwości kreowania postaci od początku istnienia cyklu. Wiele wskazuje na to, że nowy tytuł podąży śladami „dwójki”, pozwalając na dowolną zmianę wyglądu niezależnie od płci. Takimi rewelacjami podzielił się serwis The Gamer, który z kolei powołał się na informacje przesłane przez magazyn Game Informer do swoich subskrybentów (via Reddit).

Saints Row może czerpać z najbardziej przesadzonych elementów ostatnich części serii, ale [gra – dop. red.] wprowadza personalizację na nowy poziom. Możesz wykreować postać odpowiadającą dowolnej tożsamości płciowej, należącą do jakiejkolwiek rasy, a nawet zaszaleć i stworzyć całkowitego potwora.

Saints Row - personalizacja postaci nie będzie zależała od płci - ilustracja #1
Zrzut ekranu z wiadomością wysłaną do subskrybentów przez redakcję Game Informera. Źródło: Reddit

Jeśli te informacje się potwierdzą, tworząc swoje alter ego w grze, prawdopodobnie sięgniecie po dowolne zestawy ubrań czy fryzur, wedle woli dostosujecie także budowę ciała. Wybrana płeć nie będzie miała na to żadnego wpływu. Oznacza to powrót do rozwiązań znanych z Saints Row 2, które nie były obecne w Saints Row: The Third ani Saints Row IV.

Saints Row zadebiutuje 25 lutego 2022 roku na pecetach oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series S/X.

  1. Saints Row 5 to nie jest Saints Row. To zupełnie nowa gra
  2. Oficjalna strona gry Saints Row

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej