Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 listopada 2024, 11:59

autor: Adrian Werner

Premiera Microsoft Flight Simulator 2024. W lotach wezmą też udział użytkownicy Game Passa

Za kilka godzin hangar opuści Microsoft Flight Simulator 2024. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach Xbox Series S i Xbox Series X, jak również w abonamencie Game Pass.

Źródło fot. Microsoft
i

Za kilka godzin na rynku zadebiutuje Microsoft Flight Simulator 2024, czyli kolejna odsłona najpopularniejszego cyklu symulatorów lotu.

  1. Gra ukaże się równocześnie na PC oraz konsolach Xbox Series X i Xbox Series S.
  2. Wersja pecetowa sprzedawana będzie w serwisach Steam oraz Microsoft Store. W tym drugim sklepie zakup gry uprawni Was do pobrania produkcji zarówno na PC, jak i konsolach Xbox Series X/S.
  3. Standardowe wydanie kosztuje 309 złotych. Dostępnych jest także kilka edycji specjalnych, wycenionych na 439 zł (Deluxe), 569 zł (Premium Deluxe) oraz 879 zł (Aviator Edition) i oferujących dodatkowe zestawy samolotów czy ulepszonych lotnisk.
  4. Gra otrzymała pełną polską wersję językową.
  5. Od momentu premiery produkcja dostępna też będzie w abonamencie Game Pass, zarówno na PC, jak i konsolach Xbox.
  6. Na Steamie produkcja zostanie odblokowana dzisiaj o 17:00 czasu polskiego. Równocześnie gra powinna zadebiutować w Microsoft Store i Game Passie.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Gra budzi duże zainteresowanie. Sądząc po liczbie śledzących tytuł osób na Steamie, jest to druga najbardziej wyczekiwana premiera tego tygodnia (liderem jest oczywiście S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl). Wpływ na to ma zapewne fakt, że wydana w 2020 roku poprzednia odsłona cyklu spotkała się z całkiem ciepłym przyjęciem (na Steamie ma 79% pozytywnych recenzji).

Należy wspomnieć, że Microsoft Flight Simulator 2024 będzie kompatybilny z dodatkami wydanymi do poprzedniej części. To bardzo ważne, gdyż do odsłony z 2020 roku opracowano szalenie bogatą bibliotekę dodatkowej zawartości, co było zasługą m.in. tego, że wydawca pozwolił innym zespołom na sprzedawanie DLC.

Przy okazji premiery nie sposób nie wspomnieć o zamieszaniu z kolekcjonerką MSFS 2024. Otóż z powodu opóźnień wysyłki Edycja Kolekcjonerska trafi do graczy w Europie dopiero kilka tygodni po premierze gry.

  1. Microsoft Flight Simulator 2024 na Steamie

Na koniec warto przypomnieć wymagania pecetowej wersji gry.

Microsoft Flight Simulator 2024 – wymagania sprzetowe na PC

Microsoft Flight Simulator 2024 – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. System operacyjny: Windows 10 (najnowsza aktualizacja)
  2. Procesor: Intel Core i7-6800K / AMD Ryzen 5 2600X
  3. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 5700 (4 GB VRAM)
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Miejsce na dysku: 50 GB (29 GB na wstępną instalację)
  6. Inne: DirectX 12, łącze o przepustowości 10 Mbps

Microsoft Flight Simulator 2024 – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. System operacyjny: Windows 10 (najnowsza aktualizacja)
  2. Procesor: Intel Core i7-10700K / AMD FX-9590
  3. Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 2080 / AMD Radeon RX 5700 XT (8 GB VRAM)
  4. Pamięć RAM: 32 GB
  5. Miejsce na dysku: 50 GB (29 GB na wstępną instalację)
  6. Inne: DirectX 12, łącze o przepustowości 50 Mbps

Microsoft Flight Simulator 2024 – idealne wymagania sprzętowe na PC

  1. System operacyjny: Windows 10 (najnowsza aktualizacja)
  2. Procesor: Intel Core i7 14700K / AMD Ryzen 9 7900XT
  3. Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 4080 / AMD Radeon RX 7900XT (12 GB VRAM)
  4. Pamięć RAM: 64 GB
  5. Miejsce na dysku: 50 GB (około 29 GB na wstępną instalację)
  6. Inne: DirectX 12, łącze o przepustowości 100 Mbps

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej