„Od zawsze marzyłem, by stworzyć taką grę”. Twórcy RPG akcji Stellar Blade prezentują bossów i lokacje inspirowane zniszczonymi budowlami ze swojej ojczyzny
Twórcy Stellar Blade ponownie opowiedzieli nam o swojej grze, która za 3 dni zadebiutuje na rynku. Przedstawiciele studia Shift Up poruszyli kwestie m.in. systemu walki, lokacji czy bossów.
Zdecydowanie najgorętszą premierą tego tygodnia jest Stellar Blade. Zanim jednak weźmiemy pady w dłonie, warto zapoznać się z nowym filmem od twórców tego RPG akcji, który pojawił się dzisiaj na oficjalnym kanale PlayStation w serwisie YouTube.
Jest to kontynuacja materiału „The Journey”, opowiadającego o kulisach pracy nad tytułem. Pracownicy studia Shift Up również i teraz przedstawili nam kilka ciekawych kwestii związanych z grą, a także lakonicznie opowiedzieli, jak stała się ona „ekskluzywem” PlayStation.
Przed kamerą stanęło kilkoro deweloperów zaangażowanych w projekt, w tym oczywiście CEO firmy i reżyser Stellar Blade – Kim Hyung Tae. Oprócz niego wystąpił też główny projektant gry, Hyung Min Lee, oraz projektanta poziomów, Jiyeon Lee.
Jakie tematy tym razem poruszyli twórcy?
- Dowiedzieliśmy się, że podniszczone budynki w Korei Południowej (kraj twórców) były jedną z inspiracji do stworzenia różnych konstrukcji w grze.
- Szerzej opowiedziano nam o lokacjach: mieście Xion, kosmosie czy pustyniach.
- Deweloperzy omówili system walki. Przy jego projektowaniu inspirowali się takimi tytułami, jak God of War, Sekiro czy Dark Souls.
- Więcej usłyszeliśmy też o bossach. Gracze mają zmierzyć się z co najmniej trzema „szefami” na każdej mapie. Wśród nich znajdą się stwory o imionach Gigas, Stalker i Abaddon.
Pracuje nad grami od 30 lat i od zawsze marzyłem, by stworzyć taką grę – powiedział Kim Hyung Tae.
Twórca dodał także, że ową produkcję powinny docenić przede wszystkim osoby, które uwielbiają tytuły single player. Życzył również wszystkim graczom dobrej zabawy podczas rozgrywki.
Przypomnijmy, że premiera Stellar Blade zaplanowana jest na 26 kwietnia. Jeśli chcielibyście wcześniej sprawdzić przygody Eve, możecie pobrać wersję demo. Stało się ono prawdziwym hitem – niektórzy gracze spędzili w nim nawet 50 godzin, choć oferowało ono ok 1–2 godz. zabawy.