Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lutego 2025, 10:10

Niższe wymagania i szczegóły otwartej bety Monster Hunter: Wilds, nowego RPG akcji o polowaniach na bestie

Capcom ujawnił nowe wymagania sprzętowe Monster Hunter: Wilds na PC oraz udostępnił benchmark. Otrzymaliśmy także szczegóły drugich beta-testów.

Źródło fot. Capcom
i

Wczoraj wieczorem w ramach pokazu Spotlight firma Capcom ujawniła sporo nowych informacji dotyczących nadchodzącego Monster Hunter: Wilds. Otrzymaliśmy przede wszystkim szczegóły kolejnych beta-testów oraz zmniejszone wymagania sprzętowe wersji PC. Nie mogło zabraknąć również nowego zwiastuna gry, który obejrzeć możecie poniżej.

Szczegóły drugich beta-testów

Przypomnijmy, że pierwsza faza drugiej serii beta-testów rozpocznie się w piątek 7 lutego o godzinie 4:00 czasu polskiego i potrwa do poniedziałku 10 lutego do 3:59.

Jeżeli przegapicie ten okres, to nie musicie się obawiać, gdyż kolejna szansa pojawi się już tydzień później – od 14 do 17 lutego w tych samych godzinach. Należy dodać, że będą to otwarte beta-testy, co oznacza, że zagrać będzie mogła każda chętna osoba zarówno na PC, jak i konsolach PS5 i XSX/S.

Jeśli chodzi o nową zawartość drugiej serii testów, to głównym daniem będzie tu zadanie polegające na upolowaniu potwora Arkvelda. Jest ono oznaczone jako quest o wysokim poziomie trudności, więc wielu graczom może sprawić niemałe problemy. Poza tym powróci znany fanom serii potwór Gypceros.

Ponadto gracze otrzymają dostęp do obszaru treningowego, gdzie będą mogli korzystać z różnych broni. Dodano również opcję tworzenia prywatnych lobby, w których przebywać może maksymalnie 16 osób. Dostępny będzie także tryb online dla pojedynczego gracza, pozwalający samodzielnie eksplorować dzicz, bez dołączania do żadnego lobby.

Niższe wymagania sprzętowe i benchmark

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Capcom ujawnił obniżone wymagania sprzętowe MH: Wilds na PC. Dołączono do nich specjalny benchmark, który pozwoli sprawdzić, czy Wasz sprzęt uciągnie nadchodzącą produkcję, a jeśli tak, to na jakich ustawieniach. Możecie go pobrać ze strony gry na Steamie.

Przypomnijmy, że Monster Hunter: Wilds zadebiutuje 28 lutego na PC oraz konsolach PS5 i XSX/S.

Poniżej przedstawiamy nowe wymagania sprzętowe wersji PC. Jeżeli chcecie je porównać z poprzednimi, to zajrzycie do naszej wcześniejszej wiadomości.

Monster Hunter: Wilds – minimalne wymagania sprzętowe na PC (1080p, 30 fps)

  1. System operacyjny: Windows 10 / 11 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-10400 / Intel Core i3-12100 / AMD Ryzen 5 3600
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. Karta graficzna: GeForce GTX 1660 6GB / Radeon RX 5500 XT 8GB
  5. Pamięć VRAM: 6 GB lub więcej
  6. Miejsce na dysku: 75 GB SSD

Monster Hunter: Wilds – zalecane wymagania sprzętowe na PC (1080p, 60 fps z włączoną opcją „Frame Generation”)

  1. System operacyjny: Windows 10 / 11 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-10400 / Intel Core i3-12100 / AMD Ryzen 5 3600
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. Karta graficzna: GeForce RTX 2060 / Radeon RX 6600
  5. Pamięć VRAM: 8 GB lub więcej
  6. Miejsce na dysku: 75 GB SSD

Monster Hunter: Wilds – zalecane wymagania sprzętowe na PC (1440p, 60 fps z włączoną opcją „Frame Generation”)

  1. System operacyjny: Windows 10 / 11 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-10400 / Intel Core i3-12100 / AMD Ryzen 5 3600
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. Karta graficzna: GeForce RTX 4060 Ti 8GB / Radeon RX 6700 XT 12GB
  5. Pamięć VRAM: 8 GB lub więcej
  6. Miejsce na dysku: 75 GB SSD

Monster Hunter: Wilds – zalecane wymagania sprzętowe na PC (4K, 60 fps z włączoną opcją „Frame Generation”)

  1. System operacyjny: Windows 10 / 11 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-11600K / Intel Core i5-12400 / AMD Ryzen 5 5800X / AMD Ryzen 7 7700
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. Karta graficzna: GeForce RTX 4070 Ti 12GB / GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB / Radeon RX 7800 XT 16GB
  5. Pamięć VRAM: 12 GB lub więcej (16 GB lub więcej, jeżeli pobierzemy wysokiej jakości tekstury)
  6. Miejsce na dysku: 75 GB SSD (150 GB, jeżeli pobierzemy wysokiej jakości tekstury)

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej