Symulator życia inZOI ogranicza niezręczne rozmowy i naprawia jeden problem z ciążą
Nowy patch do inZOI ogranicza niezręczne interakcje i wpływ karmy na nie, jak również usuwa kolejne ciekawe błędy.

Kolejne poprawki trafiły do inZOI, tym razem w celu ograniczenia niezręcznych interakcji między wirtualnymi mieszkańcami.
Od premiery we wczesnym dostępie symulator życia firmy Krafton otrzymał już sporo poprawek. Część z nich dotyczyła zabawnych / makabrycznych błędów, które wywoływały konsternację graczy lub sprawiały, że skądinąd realistyczni ZOI wyglądali bardziej przerażająco w świecie gry.
Do takich usprawnień można też zaliczyć zmianę z udostępnionej dziś wersji 20250422.2471.W. Poza rozmaitymi błędami (również ciekawie opisanymi, np. bug, „w którym ciąża była nieprawidłowo obsługiwana w pełnym gospodarstwie domowym”) najważniejsza modyfikacja dotyczy okazywania emocji w trakcie rozmów między ZOI.
Jak czytamy we wpisie twórców z inZOI Studio, dotychczas postacie mogły nie okazywać „głównych emocji”, które odczuwały w danej chwili. Zamiast tego gra brała pod uwagę raczej ich stosunek do rozmówcy oraz cechy osobowości. Teraz ZOI mają lepiej okazywać swój stan emocjonalny poprzez dialogi i zachowanie, co „ogranicza niezręczne interakcje, które nie odpowiadają ich stanowi emocjonalnemu”.
Deweloperzy podkreślili przy tym, że efektem ubocznym tej zmiany mogą być bardziej „intensywne” lub nawet „agresywne” zachowania. W przyszłości twórcy chcą wprowadzić systemy, które pomogą uspokoić tak podenerwowane postacie.
Na warsztat wzięto także interakcje związane z karmą. Ograniczono częstotlwość pojawiania się wyborów i interakcji z nią związanych (by nie pojawiały się w nieodpowiednich sytuacjach), a te drugie również wezmą pod uwagę stan emocjonalny ZOI.