Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 kwietnia 2025, 13:56

autor: Adrian Werner

Indiana Jones i Wielki Krąg dostaje ulepszenia i wykorzysta możliwości PS5 Pro. Premiera już w tym tygodniu

Poznaliśmy szczegóły techniczne wersji gry Indiana Jones and the Great Circle przeznaczonej na konsole PlayStation 5 i PS5 Pro.

Źródło fot. Microsoft
i

Wielkimi krokami zbliża się premiera Indiana Jones and the Great Circle w wersji na PlayStation 5. Osoby czekające na to wydanie zainteresować powinien opublikowany na oficjalnym blogu firmy Sony artykuł, który opisuje, czego mogą spodziewać posiadacze PS5 i PS5 Pro.

  1. Gra zrobi pełen użytek z kontrolera DualSense, w tym z technologii haptycznej. Ponadto światło na padzie będzie nas informowało o zmianach w statusie bohatera. Przykładowo: podczas walki zmieni się na żółte, a gdy wrogowie będą nas szukali, zacznie pulsować. Z kolei gdy Indiana będzie bliski śmierci, ostrzeże nas o tym kolor czerwony, a podczas leczenia światło zmieni się na zielone.
  2. Indiana Jones and the Great Circle będzie działać w 60 klatkach na sekundę – zarówno na PlayStation 5 Pro, jak i standardowym PS5.
  3. Również ray tracing będzie włączony na obu tych konsolach.
  4. Gra ma wspierać system podpowiedzi stworzonych przez innych graczy w ramach funkcji Game Help.
  5. Wersja na PS5 zaoferuje rozdzielczość 4K i wyższy poziom detali oraz lepszy ray tracing niż bazowe PS5.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Indiana Jones and the Great Circle trafi na PlayStation 5 globalnie w najbliższy czwartek, czyli 17 kwietnia (o 1:00 w nocy z 14 / 15 kwietnia ruszy z kolei wczesny dostęp dla graczy, którzy zapłacili za edycję Premium).

Gra zadebiutowała na PC i konsolach Xbox Series S i Xbox Series X w grudniu ubiegłego roku (zarówno w sprzedaży, jak i na Game Passie). Tytuł pozostał więc exclusive’em przez raptem cztery miesiące.

  1. Recenzja gry Indiana Jones and the Great Circle – Indy powraca, choć z kryzysem tożsamości
  2. Indiana Jones Great Circle – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej