Gracze PoE 2 zasypują pomoc techniczną lawiną zgłoszeń. Twórcy proszą o umiar i zwiększają moce przerobowe
Nie tylko serwery Path of Exile 2 są oblężone. Również dział pomocy technicznej studia Grinding Gear Games ma problemy z przedarciem się przez morze zgłoszeń.
Twórcy przepraszają za opóźnienia w odpowiedziach na pytania i prośby o pomoc graczy Path of Exile 2.
Studio Grinding Gear Games poinformowało, że cieszy ich ogromna liczba osób logujących się na serwery PoE 2. Niemniej przełożyło się to także na niecodzienną liczbę wiadomości e-mail wysyłanych do działu pomocy technicznej firmy.
Do tego dochodzą „ograniczenia techniczne”, bo podobnie jak serwery gry na premierę we wczesnym dostępie, tak i system obsługi zgłoszeń był obciążony przez gigantyczną liczbą wiadomości od graczy. Efekt jest taki, że twórcy potrzebują znacznie więcej czasu na wysłanie odpowiedzi na tego typu prośby, niż zakładali. Zespół zwykle stara się odpowiadać na takie wiadomości w ciągu jednego dnia lub nawet godziny.
Studio zwiększyło już wydajności systemu zgłoszeń i jest w trakcie zatrudniania kolejnych osób do działu pomocy. Jednak o ile to pierwsze przyniosło natychmiastowy efekt, to na efekty rekrutacji będziemy musieli poczekać. Na razie twórcy proszą graczy czekających na odpowiedź o niewysyłanie dodatkowych zgłoszeń w tej samej sprawie, bo to tylko spowoduje dodatkowe opóźnienia.
- PoE 2 to więcej niż kontynuacja; po tygodniu z wczesnym dostępem jestem spokojny o przyszłość tej gry
- Gry grudnia 2024 – Indiana Jones i poszukiwacze zaginionego PoE2 na tropie Soul Reaver Remastered