autor: Michał Kułakowski
Fallout 4: Automatron – trailer i data premiery pierwszego DLC
Bethesda ogłosiła, że pierwsze DLC dla gry Fallout 4, zatytułowane Automatron, zadebiutuje w sprzedaży w przyszłym tygodniu. Producenci opublikowali również trailer dodatku, pozwalający lepiej przyjrzeć się atrakcjom, jakie zaoferuje.
W połowie lutego Bethesda przedstawiła plan dalszego rozwoju Fallouta 4, a także zawartość przepustki sezonowej gry. Poznaliśmy przy tym tytuły wchodzących w jej skład dodatków oraz ich przybliżone daty premiery. Producenci zapowiedzieli dziś, że pierwsze DLC, zatytułowane Automatron, trafi do sklepów 22 marca. Pojawi się ono równocześnie na wszystkich obsługiwanych platformach sprzętowych (PC, PlayStation 4, Xbox One). Informacji tej towarzyszył nowy trailer, przedstawiający fabułę oraz najważniejsze nowości wprowadzane przez rozszerzenie. Automatron będzie dostępny bez dodatkowych kosztów dla wszystkich właścicieli season passa, a także sprzedawany samodzielnie, w sugerowanej cenie 9,99 dolarów (ok. 40 zł)
Autmatron przedstawia historię tajemniczego i szalonego mechanika, który wypuszcza w świat hordę agresywnych robotów. Gracze nie tylko będą musieli dotrzeć do źródła tej plagi, ale przy okazji zbudują własnego mechanicznego towarzysza. Wykorzystają do tego setki różnych podzespołów, takich jak kończyny, korpusy czy uzbrojenie (w tym debiutujący w grze lightning chain gun), które pozyskają z ciał pokonanych wrogów. Twórcy obiecują setki możliwych i zabójczych kombinacji. Ich próbkę można zresztą zobaczyć w trailerze.
Przypomnijmy, że w kolejnych miesiącach do fanów trafią kolejne dodatki. W kwietniu otrzymają oni Wasteland Workshop. Rozszerzenie nie będzie zawierało żadnych nowych misji fabularnych, w zamian za to odda w nasze ręce nowe narzędzia oraz przedmioty używane do budowy własnego osiedla. Będziemy mogli łapać i oswajać stwory znajdowane na pustkowiach, a następnie wystawić je do walki na arenach. W maju ściągniemy największy z trzech dodatków, pod tytułem Far Harbor. DLC przeniesie na na wyspę u wybrzeży stanu Maine, niewidzianą wcześniej lokację, pełną questów, tajemnic, skarbów i licznych zadań pobocznych.