Elden Ring otrzymało łatkę poprawiającą wydajność
Nowy patch do Elden Ring nie jest duży, ale usuwa garść błędów, wliczając w to usterkę z niewykorzystywaniem przez grę karty graficznej.
Elden Ring otrzymało skromną aktualizację na komputerach osobistych i PlayStation 5. Patch 1.02.2 waży zaledwie 13,1 MB, ale naprawia kilka istotnych błędów w grze, w tym jeden, który skutkował zaskakująco słabą wydajnością.
Elden Ring 1.02.2 – lista zmian
W zeszłym tygodniu pisaliśmy o problemach z działaniem Elden Ring na PC oraz jednym z możliwych rozwiązań tychże: wymuszeniu na systemie wybierania lepszego układu graficznego do obsługi gry. Jak się okazuje, aplikacji zdarzało się… „nie wykorzystywać karty graficznej” (tak, to cytat z oficjalnej listy zmian na Twitterze).
- Patch 1.02.2 usunął błąd z niewykorzystywaniem GPU, który mógł skutkować niską wydajnością na pecetach.
- Twórcy usunęli też garść innych bugów na PC, wliczając w to ten powodujący przymusowe wyjście z gry w trakcie walki z ognistym gigantem.
- Na PlayStation 5 rozwiązano problem z zapisywaniem stanu rozgrywki. Wcześniej Elden Ring zdarzało się nie zachowywać postępów gracza w przypadku wyłączenia konsoli w trakcie zabawy lub w trybie uśpienia.
Tak jak w przypadku poprzednich małych łatek, tak i teraz internauci potwierdzają, że patch 1.02.2 rzeczywiście poprawił działanie Elden Ring na PC. Przynajmniej u większości graczy, bo niektórzy nie dostrzegli większej różnicy po aktualizacji.
Może Cię zainteresować:
- Recenzja gry Elden Ring po 40 godzinach - otwarty świat śmierci wart
- Elden Ring – poradnik do gry
- Elden Ring - mody znoszą limit fps i pozwalają zmieniać FOV oraz bawić się w ultrawide
- Elden Ring wcale nie jest taki strasznie trudny