Eksploracja w Titan Quest 2 ma być nie lada gratką dla graczy. Twórcy powiedzieli „nie” proceduralnemu generowaniu świata
Studio Grimlore Games pochwaliło się, że cały świat w Titan Quest 2 tworzony jest ręcznie, a więc bez użycia proceduralnej generacji.
Titan Quest II zapowiada się na jedno z najciekawszych nadchodzących RPG akcji. Osoby czekające na tę produkcję zainteresować powinien opublikowany na Steamie artykuł, w którym twórcy opisują sposób konstruowania świata gry.
- Przede wszystkim autorzy zdecydowali, że nie skorzystają z proceduralnej generacji. Zamiast tego każdy element odwiedzanych przez graczy lokacji stworzony zostanie ręcznie. Według twórców tylko w ten sposób możliwe jest stworzenie miejscówek, których eksploracja zapewnia prawdziwą przyjemność, a za każdym rogiem czekają nowe niespodzianki.
- Mocną stroną pierwszego Titan Quest był imponująco zrealizowany świat mitologicznej, starożytnej Grecji i autorzy sequela wkładają dużo wysiłku, by klimat „dwójki” przypominał ten z pierwowzoru.
- W grze znajdziemy lokacje realistycznie odtwarzające greckie scenerie, którym towarzyszyć będą miejscówki o mitologicznym charakterze. W tym drugim przypadku autorzy wzorowali się na prawdziwych lokalnych wioskach i świątyniach, ale jednocześnie mocno zwiększyli ich skalę i fantastyczność.
Przypomnijmy, że Titan Quest II zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Na razie twórcy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery.
Odpowiedzialne za pierwszą część cyklu studio Iron Lore Entertainment zamknięto w 2008 roku. Dlatego produkcję sequela powierzono zespołowi Grimlore Games, który wcześniej opracował ciepło przyjęte SpellForce 3.