Civilization 7 dostało już pierwszą aktualizację. Zmiany, choć miejscami drobne, mogą sporo namieszać w starciach z AI
Patch 1.0.1 do Sid Meier's Civilization 7 jest już dostępny… mimo że sama gra nie trafiła jeszcze nawet do wczesnego dostępu (wbrew zapewnieniom twórców).

Prawie tydzień przed globalną premierą twórcy Sid Meier’s Civilzation 7 wypuścili pierwszą aktualizację, rzekomo z okazji rozpoczęcia płatnego wcześniejszego dostępu gry.
Lista zmian w patchu 1.01 nie jest przesadnie długa… choć niewykluczone, że to nie ostatnie przedpremierowe uaktualnienie. Poza tym zmiany, choć miejscami drobne, mogą sporo zmienić w starciu z AI. Gracze m.in. odnotowali z mieszaniną uznania i irytacji, że od teraz sztuczna inteligencja będzie najpierw plądrować okoliczne pola, nim przypuści atak na osadę.
Poza tym nowa wersja to np. dodanie oznaczenia pól gracza na minimapie, usunięcie błędów powodujących przymusowe zamykanie gry, opcja wyłączenia dodatkowych przedmiotów z droższych wydań Cywilizacji 7 oraz różne usprawnienia wizualne.
Na marginesie – twórcy najwyraźniej świętują już rozpoczęcie wczesnego dostępu Civilization VII, mimo że ten rozpocznie się dopiero jutro rano, o godzinie 6:00 czasu polskiego. Co dziwniejsze, błąd ten (?) powtórzono w ogłoszeniach, które opublikowano w mediach społecznościowych.
Prócz tego studio Firaxis Games opublikowało filmik z omówieniem kolejnego przywódcy: Napoleona Bonapartego.
Sid Meier’s Civilization 7 stanie się dostępne dla wszystkich graczy 11 lutego o godzinie 6:00 czasu polskiego na PC, PS5 i XSX/S.