Youtuberzy grają w Cities Skylines 2 w sposób, jakiego twórcy z Paradox się nie spodziewali
Deweloperzy z Paradox Interactive udostępnili wczesną wersję Cities Skylines 2 niektórym youtuberom w celach promocyjnych. Ich gameplaye pokazują, jak można testować możliwości i granice gry.
Premiera Cities Skylines 2 już na horyzoncie – kontynuacja udanego city buildera, który debiutował w 2015 r., będzie dostępna dla graczy już za nieco ponad miesiąc. Jednak niektórzy z nich otrzymali dostęp do gry wcześniej.
Mowa tu o niektórych twórcach z YouTube, którzy wraz z wydawcą – Paradox Interactive – wzięli udział w akcji promocyjnej Cities Skylines 2, nagrywając przedpremierowe gameplaye.
Cities Skylines 2 na głowie
W sieci pojawiły się pierwsze gameplaye z przedpremierowej (a więc jeszcze nieukończonej, co podkreślają youtuberzy) wersji Cities Skylines 2. Internetowi twórcy zaprezentowali wiele funkcji, które mają ukazać się w końcowym produkcie – to m.in. budowa dróg, planowanie przestrzenne, ekonomia miasta. Wszystko to możecie znaleźć w materiałach na YouTube.
Jednak niektórzy twórcy postanowili obrać nieco inną drogę w przedstawieniu gry, testując jej granice, np. budując największy koszmar infrastrukturalny, jaki można sobie tylko wyobrazić, tak jak w przypadku kanału Let’s Game It Out.
Youtuber postanowił stworzyć najgorsze miasto z możliwych i zobaczyć, jak będzie ono funkcjonować. Koszmarny układ dróg, ścieki odprowadzane do źródła wody pitnej czy szalejące pożary, których nikt nie gasi – to tylko niektóre z problemów, które nawiedzały mieszkańców miasteczka z koszmarów. Zobaczcie zresztą sami.
Prądotwórcza potęga
Inny twórca postanowił zbudować całe miasto tylko dla jednej osoby (bądź jednej rodziny), gdzie cała infrastruktura skupia się wokół malutkiego domku jednorodzinnego.
Przy okazji dowiedzieliśmy się, że Cities Skylines 2 posiada exploit pozwalający w krótkim czasie wygenerować olbrzymi przychód, korzystając z odnawialnych źródeł energii. Stawiając w naszym mieście mnóstwo elektrowni wiatrowych (które są tanie w budowie i utrzymaniu), można sprzedawać naszą energię elektryczną poza miasto, co pozwala na duży zysk w krótkim czasie.
Cóż, można śmiało założyć, że do premiery deweloperzy załatają ten exploit, który mógłby dość mocno wpłynąć na ekonomię, a wszystkie miasta w Cities Skylines 2 stawałyby się wiatrowymi metropoliami.
Przedpremierowych materiałów z Cities Skylines 2 na YouTube jest już sporo, możecie więc śmiało się w nie zagłębić, szukając informacji o tym, jak gra będzie wyglądać. O tym, jak będzie działać Cities Skylines 2 w dniu premiery przekonamy się 23 października, kiedy produkcja zadebiutuje na PC, PS5 oraz XSX/S.