Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 maja 2021, 11:47

autor: Adrian Werner

CD Projekt RED radzi, jak walczyć z potworami w AC: Valhalla

Studio CD Projekt RED puściło oko do twórców Assassin's Creed: Valhalla udzielając wiedźmińskich porad, jak pokonać z wrogów z dodatku Gniew druidów.

Pojutrze zadebiutuje Wrath of Druids, czyli pierwsze duże DLC do Assassin's Creed: Valhalla. Firma Ubisoft od kilku dni publikuje materiały promujące dodatek i jeden z nich zachęcił studio CD Projekt RED do małego żartu.

Na twitterowym koncie serii Assassin’s Creed pojawiła się grafika Children of Danu (Dzieci Danu), czyli nowego typu wrogów, których spotkamy w DLC. Konto marki serii Wiedźmin skomentowało to udzielając kilku porad fanom Valhalli. Ostrzeżono ich, że ci nieprzyjaciele są odporni na znak Aksji (Axii), ale są wrażliwi na Igni, bomby dwimerytowe oraz Olej Przeciw Reliktom.

Porady te są oczywiście bezużyteczne, gdyż takich technik i przedmiotów próżno szukać w AC Valhalla. Jest to po prostu żart z faktu, że Dzieci Danu wyglądem przypominają potwora znanego jako Leszy, z którym musieliśmy zmierzyć się w The Witcher 3: Wild Hunt. Udzielone podpowiedzi są tymi, które sprawdzą się właśnie w Dzikim Gonie.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Valhalla ukazało się w listopadzie ubiegłego roku na PC, konsolach Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i PS5 oraz w usłudze Google Stadia. Wrath of the Druids zadebiutuje w najbliższy czwartek.

Premiera drugiego DLC, czyli The Siege of Paris, planowana jest na sierpień. To jedyne zapowiedziane na razie rozszerzenia, ale wiele wskazuje na to, że Ubisoft może szykować również trzeci dodatek. Wydawca chce, aby Valhalla była rozwijana dłużej niż Assassin’s Creed: Odyssey.

  1. Oficjalna strona firmy Ubisoft
  2. Recenzja Assassin's Creed Valhalla - to jest Asasyn, którego szukacie
  3. Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej