Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 marca 2025, 10:11

„Byliśmy w szoku, gdy zobaczyliśmy, jak dużo osób darzy tego typu gry głęboką miłością”. Niezwykle realistyczny symulator życia inZOI ma przynieść graczom ukojenie

Zdaniem reżysera inZOI komunikacja z fanami gatunku jest jednym z najlepszych aspektów tworzenia gry. Zamierza on nadal ją kontynuować, a do tego wierzy, że jego produkcja przyniesie graczom ukojenie.

Źródło fot. Krafton.
i

Seria The Sims zdominowała rynek symulatorów życia i od dawna zasiada na jego tronie. Z Azji nadciąga jednak pierwszy poważny konkurent, który może zachwiać silną pozycją produkcji Electronic Arts. Tym bardziej że poniekąd chcą tego też fani gatunku, którzy dostarczają twórcom inZOI wielu cennych uwag, gdyż najzwyczajniej w świecie „kochają tego typu gry”.

Reżyser inZOI, Hyungjun „Kjun” Kim, niedawno rozmawiał z redakcją serwisu PC Gamer, przez którą zapytany został m.in. o element, który najbardziej podobał mu się podczas tworzenia gry. Jego odpowiedź zaskoczyła prowadzącego i związana była z zaangażowaniem graczy.

Jednym z najbardziej fascynujących aspektów tworzenia inZOI były entuzjastyczne reakcje i opinie fanów gatunku. Byliśmy w szoku, gdy zobaczyliśmy, jak dużo osób darzy tego typu gry głęboką miłością. Duże oczekiwania i cenne uwagi, które otrzymaliśmy od graczy, były ogromnym źródłem motywacji w całym procesie tworzenia.

Deweloper od początku kładł nacisk na komunikację ze społecznością i wygląda na to, że nie zamierza tego zmieniać nawet po premierze gry. Wierzy, iż pomoże ona studiu stworzyć jak najlepszą produkcję. Jest to też jeden z powodów, przez które inZOI trafi początkowo do wczesnego dostępu.

Chociaż mogą być jeszcze obszary do poprawy, chcemy udostępnić grę we wczesnym dostępie i aktywnie uwzględniać opinie graczy, aby inZOI było jeszcze przyjemniejsze.

Z tego samego wywiadu dowiedzieliśmy się już, że Kjun chce, aby jego produkcja stała się źródłem cennych wspomnień dla wielu osób. Jednak to nie wszystko, gdyż reżyser inZOI wspomniał też, iż ma nadzieję, że gracze odnajdą w niej ukojenie.

Poza stworzeniem po prostu udanej i uwielbianej gry, mamy nadzieję, iż inZOI przyniesie ukojenie w życiu wielu graczy. Jak mówi przysłowie: „życie jest tragedią, kiedy ogląda się je z bliska, i komedią, kiedy patrzy się na nie z daleka”. Wierzymy, że obserwowanie życia z szerszej perspektywy może pomóc nam cieszyć się nim bardziej.

InZOI zadebiutuje we wczesnym dostępie na PC za niecałe 4 tygodnie, tj. 28 marca 2025 roku. Niedawno otrzymaliśmy na temat gry sporo nowych informacji, które polecam przejrzeć, jeżeli jesteście nią zainteresowani.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej