autor: Paweł Woźniak
Black Myth: Wu Kong - deweloper odpowiada na zachwyt graczy
Założyciel studia Game Science, które odpowiedzialne jest za grę akcji Black Myth: Wu Kong, odpowiedział na ogromne zainteresowanie, jakim gracze obdarzyli produkcję. Wspomniał m.in. o niedociągnięciach, które znalazły się na udostępnionym niedawno gameplayu.
Wczoraj informowaliśmy Was o świeżo udostępnionym gameplayu z gry akcji Black Myth: Wu Kong tworzonej przez chińskie studio Game Science. Jak sami pewnie zauważyliście, tytuł ten pojawił się z zaskoczenia, ale nie przeszkodziło mu to w podbicu serc fanów, którzy zachwycili się m.in. jego orientalnym klimatem i śliczną oprawą graficzną. Jeden z założycieli Game Science – Feng Ji – odpowiedział na ogromne zainteresowanie graczy i napisał nieco więcej o materiale, który mieliśmy okazję zobaczyć (jego wypowiedź pojawiła się na łamach serwisu Weibo, ale przetłumaczył ją jeden z użytkowników forum ResetEra, a także potwierdził IGN).
Feng Ji zdradził, że materiał przedstawiający grę miał przede wszystkim pomóc w znalezieniu nowych pracowników studia, którzy chcieliby współtworzyć produkcję. Wideo miało w szczery sposób zaprezentować, czym faktycznie jest Black Myth: Wu Kong. Deweloperzy nie spodziewali się tak dużego odzewu ze strony graczy, ale zaznaczyli, że woda sodowa nie uderzy im do głów i nadal będą ciężko pracować nad swoim dziełem. Fani powinni nawet „zapomnieć o tym, co widzieli”, bowiem podobno nie jest to jeszcze szczyt możliwości twórców.
Współzałożyciel chińskiego studia wypunktował także niedociągnięcia, które pojawiły się na filmiku, a na które spora część z nas nawet nie zwróciła uwagi. Feng Ji nie jest zadowolony m.in. z fizyki wody (a raczej jej braku) czy też niepasującej ścieżki dźwiękowej. Na sam koniec zaznaczył, że teraz twórcy zamierzają dalej pracować w ciszy, więc nowego materiału z Black Myth: Wu Kong nie należy spodziewać się zbyt prędko.
Obecnie nie znamy nawet przybliżonej daty premiery gry, ale dowiedzieliśmy się, że produkcja zmierza na komputery osobiste oraz najważniejsze konsole (najpewniej PS5 i Xboksa Series X). Nie wiemy jeszcze, czy Black Myth: Wu Kong zostanie wydane poza Chinami. Tytuł powstaje na silniku Unreal Engine 4.