Najciekawsze materiały do: StarCraft II: Wings of Liberty
StarCraft Universe: Beyond Koprulu – World of Warcraft w kosmosie
gramy dalej13 sierpnia 2016
Światowa premiera 27 lipca 2010. Moderzy potrafią wszystko. Nawet stworzyć kosmiczną wersję World of Warcraft w uniwersum StarCrafta. Warto przyjrzeć się Beyond Koprulu, bo to sieciowa perełka.
StarCraft II: Wings of Liberty - Starcraft: Mass Recall v.8.0
modrozmiar pliku: 2139,3 MB
Starcraft: Mass Recall to modyfikacja do gry StarCraft II: Heart of the Swarm, opracowana przez grupę SMR Team. To potężny projekt, który odtwarza na silniku drugiej części wszystkie kampanie z pierwszego StarCrafta, jak również dodatku Brood War....
StarCraft II: Wings of Liberty - ENG
demo gryrozmiar pliku: 1575,7 MB
StarCraft II: Wings of Liberty to pierwszy epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych. Pierwsza część serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na...
StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
poradnik do gry17 września 2010
Poradnik do StarCraft II: Wings of Liberty zawiera szczegółowy opis misji kampanii dla pojedynczego gracza, jak również sprawdzone rozwiązania powiązanych z nimi Osiągnięć.
StarCraft II: Wings of Liberty - recenzja gry
recenzja gry30 lipca 2010
Światowa premiera 27 lipca 2010. Wielki powrót legendy czy wielki niewypał? Czy StarCraft II, najnowsze dzieło firmy Blizzard Entertainment, spełnia pokładane w nim nadzieje, czy też razi niewielką liczbą zmian? Sprawdź sam! Oto recenzja jednej z najgorętszych premier tego roku.
Xbox Game Pass na pierwszą połowę listopada to aż 10 pozycji [Aktualizacja: StarCraft i Spyro Reignited Trilogy już dostępne]
wiadomość4 listopada 2024
Do usługi PC/Xbox Game Pass dołączają kolejne produkcje, w tym Microsoft Flight Simulator 2024. Możecie już grać w StarCrafta 1 i 2 oraz Spyro Reignited Trilogy.
Były deweloper Blizzarda nie zgadza się z tym, że dla graczy „szczytem RTS-ów jest StarCraft 2 i nic nigdy nie będzie lepsze od StarCrafta”
wiadomość8 listopada 2024
Projektant multiplayera w grze StarCraft 2 pracuje w nowym studiu nad RTS-em Battle Aces. Deweloper opowiedział w wywiadzie o swoich celach pod nowym szyldem.
StarCraft 2 dostał największą aktualizację od lat. Blizzard przygotowuje grę na rychły debiut w Game Passie
wiadomość22 października 2024
Na dwa tygodnie przed premierą StarCrafta 2 w abonamencie Game Pass, Blizzard rozpoczął testy nowej aktualizacji. Patch skupia się głównie na poprawie balansu.
- Blizzard tworzy nowego StarCrafta. Pieczę nad strzelanką sprawuje były lider marki Far Cry, twierdzi Jason Schreier 2024.09.27
- Giganci gatunku RTS zmierzają do Xbox Game Pass. StarCraft i StarCraft 2 trafią do oferty usługi już niedługo 2024.09.26
- StarCraft 2 zarobił mniej niż błyszczący kucyk z WoW, mikropłatności w grach Blizzarda to żyła złota 2023.11.13
- Szef Blizzarda nie wyklucza powrotu kochanych marek; świat nie kończy się na Diablo, Warcraft i Overwatch 2023.11.07
- Rekordzista StarCraft II i niezdrowe inspiracje GTA 3 - Retronewsy Brucevsky'ego 2022.10.15
- StarCraft: Mass Recall - mod oferuje kampanię SC1 i Brood War na nowym silniku 2020.12.28
- Zmierzch StarCraft 2 - Blizzard ogranicza wsparcie do minimum 2020.10.16
StarCraft II: Wings of Liberty - v.2.1.6 - 2.1.10 PL
patchrozmiar pliku: 131,5 MB
Patch przyrostowy do gry StarCraft II: Wings of Liberty dla wersji gry wydanej w Polsce (PL) podnoszący wersję v.2.1.6 do v.2.1.10.
- StarCraft II: Wings of Liberty - patch v.2.1.6 - 2.1.10 UK - 131,4 MB
- StarCraft II: Wings of Liberty - patch v.2.1.6 - 2.1.10 US - 131,4 MB
- StarCraft II: Wings of Liberty - patch v.2.1.5 - 2.1.6 UK - 130,7 MB
- StarCraft II: Wings of Liberty - patch v.2.1.5 - 2.1.6 US - 130,7 MB
- StarCraft II: Wings of Liberty - patch v.2.1.5 - 2.1.6 PL - 130,9 MB
- StarCraft II: Wings of Liberty - patch v.2.1.4 - 2.1.5 US - 130,8 MB
- StarCraft II: Wings of Liberty - patch v.2.1.4 - 2.1.5 UK - 130,8 MB
Najlepsze stare gry strategiczne - nasze top 20 klasyków
artykuł21 kwietnia 2023
Przygotujcie się na podróż w czasie. Dziś przygotowaliśmy dla Was zestawienie dwudziestu klasycznych retro strategii, które w większości wciąż można bezproblemowo zakupić i ograć.
- 15 najpopularniejszych strategii w historii
- Dlaczego Blizzard ciągle nie stworzył Warcrafta 4?
- 9 rzeczy o Starcrafcie, które chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
- 9 rzeczy o Starcrafcie, które chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
- Ile zarabiają e-sportowcy? Ferrari w nagrodę i miliony na kontach
Siemka orientuje się ktoś czy ludzie grają jeszcze na multi ? (wiem że grają w dodatku HOTS)
no niestety stać mnie tylko na podstawkę a nastawiam się właśnie na mutli i rangingi :D
czyli nie ma sensu kupować samej podstawki?
kup podstawkę, i wymaksuj wszelkie osiągnięcia, zabierze ci to tyle ze spokojnie na dodatek pozbierasz w końcu oba można dostać za 90zł za oba;]
Czy Blizzard nie jest w stanie zrobić aplikacji startowej, która uruchamiałaby się poprawnie? Dlaczego aby uruchomić jakąkolwiek grę Blizzarda muszę robić jakieś karkołomne manipulacje jak usuwanie katalogów, wyłączanie antywirusa itp. Żenada.
leaven jaki ty żałosny jesteś, jakoś wszystki działa normalnie, a ten ściągnął pirata i narzeka że musi antyv wyłączać, żałosny człowieku xD
10/10. Skończyłem to pożyczonej kopii na starym kompie ostatnio kupiłem własną kopię w jakiejś promocji i z przyjemnością ponownie przeszedłem kampanię i teraz robię achievementy na maksa. Prawie nigdy nie wracam do gier które przeszedłem a tu z przyjemnością. Uwielbiam rozgrywki pro graczy takich jak Maru, Innovation, SOS, Rogue !! Według mnie jeśli po 5 latach daje tej grze 10/10 to jest naprawdę arcydzieło !!. Przyznam z że do tej pory nie kupiłem heart od swarm, ale jak wymaksuje ponownie ta grę to się na to biorę i za void of legacy. W dzisiejszych czasach ciężko o tak supr grę.
Godny następca części pierwszej - b.dobra kampania i świetny skirmish :) Z żywymi graczami rzadko gram więc się na tej płaszczyźnie nie wypowiem.
StarCraft 2 to król strategi , ma już 7 lat a wygląda lepiej niż niejedna nowsza strategia . Ta gra ma w sobie to coś że chce się w nią grać i nigdy się nie nudzi . Ostatnio jeszcze producent udostępnił grę za darmo . Rewelacyjna kampania singleplayer . POLECAM i zapraszam na materiał . https://www.youtube.com/watch?v=xulrivvVdPY&feature=youtu.be
Po niemal 15 latach od odłożenia Starcrafta 1 na półkę zagrałem w drugą odsłonę... Gra jest świetna, najlepsze co mogli zrobić to nie zepsuć klimatu jedynki i wyszło to twórcom znakomicie. Najlepszy RTS!
Klasyka gatunku. Dla mnie to takie CoH ale w przyszłości. Wymiata
Moja ocena 7.0
Nie zaprzeczalnie dałem się złapać na haczyk darmową wersja przez Bizzarda. Raczej w strategie już za często nie gram – multi nawet nie ruszyłem. Interesuje mnie fabuła, a Regin of Chaos i Frozze Throne są moimi ulubionymi RTS’ami. Po kampani podstawki Starcraft'a dalej pozostają na podium. Szkoda że podzielili kampanie na trzy produkcje, przez co obraz jest nie pełny tak ja konflikt ludzi z orkami, choć nie da się zaprzeczyć że prawie każda misja jest oryginalna.
Fabuła daje rade (boskie Cinematice) . Postacie są wyraziste i bardzo szybko zaczyna im się kibicować. Szczególnie wizyty na Hyperionie są bardzo klimatyczne. Duża zasługa na pewno pierwszorzędnego spolszczenia. Prawie wszystkie misje w ten czy inny sposób nakładają presje czasową i nie rzadko dla mnie są stresujące, ale bardzo satysfakcjonujące. Z mniejszych plusików teksty jednostek, rozbudowa technologii i komenda „idź i atakuj”
Bitwy w większości są za bardzo chaotyczne i szczerzę przydała by się pauza ( tak wiem że w Warcraft też nie było). Kamera jest sztywna, a niektóre jednostki na zbliżeniu są brzydkie . Nie ma też choćby nazwy jednostek wroga i nie znalazłem komendy „patrol”. Mini kampania Protosów choć z epickim finałem, trochę zaburzyła mi przygodę załogi Hyperionu.
Reasumując gra jest dobra, choć spodziewam się lekkiego hejtu za moje uwagi to już zakupiłem Heat of the Swarm.
Świetny początek trylogii drugiej części starcrafta . I jak dla mnie zasługuje na miano klasyki
Gogorlos Lepiej zrobisz gdy wpierw przejdziesz jedynkę starcrafta potem zacznij starcrafta 2 . Tak fabułe ogarniesz
Najlepsza strategia w historii. Fenomenalny gameplay, każda misja jest różnorodna, świetne postacie, voice acting, klimat, grafika, wybory, elementy RPG. Sama kampania zasługuje na 10.
Nie jest źle - bo za darmo. Jednak kampania z pierwszej części była ciekawsza, wszystkie rasy dostępne, i świetny dodatek - Brood War. Tutaj wprawdzie sterowanie stoi o klasę wyżej, grafika również, ale klimat nieco uległ zmianie. Multi mnie nie interesuje.
Bardzo dobra gra, choć w 1 przyjemniej mi się grało.
Plusy:
Grafika,
Rozgrywka,
Fabuła.
Minusy:
Gra pocięta na części,
Brak obsługi LAN!,
Brak trybu skirmish!!,
Nieco za krótka.
Moze wyciagna wnioski z popelnionych bledow i w SC3 zamiast streamlinowac gre do granic absurdu i patchowac pod katem stekania noobow, zlikwiduja klasyczne dywizje i zastapia je ladderami z podzialem na mechanike/balans pod konkretne poziomy graczy. Balansowanie pod masy stekaczy zabilo ta gre. Uproszczona mechanika zabila esport mimo ze nie byla wystarczajaco latwa aby przyciagnac na dluzej casualowych noobkow. To wszystko mozna juz nawet zrobic w SC2 ale trzeba miec mozg zamiast styropianu.
To nawet jak 10 letnia gra jest za darmo to polecacie kupić za minimum stówę. Gry-Online litości
Gra dzisiaj obchodzi 10 rocznicę! Nowa aktualizacja, nowości i usprawnienia:
https://starcraft2.com/pl-pl/news/23482838
https://starcraft2.com/pl-pl/news/23479804
https://www.youtube.com/watch?v=S_LfhUvfaoo&feature=emb_logo
To już 10 a lat, gra się rozrosła niesamowicie, daje jeszcze więcej frajdy, na dzień dzisiejszy jest kompletna. Ja bym kupił polecał wersję Battlechest bo ma fajne wydanie i jest za około 80zł!
Po pierwsze strategia co coś w co człowiek dość długo jest/był w stanie wygrywać z komputerem. I dlatego Starcraft obok strategii pewnie nawet nie stał, bo w tej grze chodzi raczej o jak najszybsze wykonywanie rutynowych czynności wg z góry założonych algorytmów. Byle komp z prostym programem rozbije zatem gracza człowieka (a konkretnie - by to robił gdyby producent miał aż tak głupi pomysł i wypuścił tego typu grę - czyli uczciwą, opartą na takich samych zasadach dla obu stron).
No i skoro mamy załatwiony problem, czy Starcraft to strategia (nie) to sprawa ważniejsza - producent jednak JEST trochę głupi. Bo mogąc niemal za darmo dodać do gry jeden element, który w e-sporcie niczego nie zmieni a mógłby skłonić masy nowych graczy do zakupu gier - nie robi tego.
Mowa naturalnie o aktywnej pauzie. Którą na multi z definicji gry wyłączają, więc nikomu w niczym toto nie przeszkadza, natomiast genialnie pomaga grę poznać, opanować i co najważniejsze - cieszyć się nią także tym, którzy staregie owszem, lubią, ale przymusu uczenia się na pamięć skrótów klawiszowych, obowiązkowych algorytmów zachowań typu "budujesz 11 robotników, potem koszary, potem stawiasz bunkier, potem następnych 2 roboli, potem kopalnię gazu, potem..."
Bo jakaż przyjemność z gry, w którą, by wygrać, trzeba zrezygnować z OGLĄDANIA JEJ oraz ANALIZOWANIA NA ŻYWO tego co się dzieje, by znaleźć jakieś alternatywne pomysły na wygraną?
Gry powinny być dla przyjemności, prawda? Jest grono osób, których bawi wygrana, nieważne w co i jak pozyskana i tych Starcraft zadowala. Ale są też inni. I nie chodzi o to, by to ich preferować. Chodzi o pauzę, która pierwszych zupełnie nie obejdzie, bo się z nią nie zetkną, o ile nie zechcą, natomiast graczom z przypadku, bez planów na trenowanie SC by nie być wiecznie bitym albo nawet wygranym, ale po meczu bez odrobiny zabawy, bo z wywalonym jęzorem - dać inną, wolniejszą grę, gdzie więcej jest czasu na to by pomyśleć, a spieszyć się nie trzeba, bo komputerowy partner, spoko, ma nieograniczenie dużo wolnego i może z graczem pół doby wałkować mecz który zawodowcom zajmie kwadrans.
Zdumiewa takie podejście producenta, bo przecież zatrzymanie gry - to chyba opcja, która niewiele pracy kosztuje. A zrobiłaby z głupiego, zręcznościowo-odruchowego SC grę zbliżoną do They Are Billions - produkcji bez pauzy niegrywalnej, z pauzą genialnej.
Dla mnie Starcraft 2 to top 1 gier RTS jaki wyszedł. Polecam serdecznie, chociażby dla samej kampanii <3
Można wiele mówić o multi starcrafta 2 ale prawdziwa poezja to kampania która jest świetna
Mnóstwo cutscenek, przerywników wysokiej jakości, świetne postacie, fajne ulepszenia jednostek, dużo misji które są zróżnicowane
Nie można się nudzić w kampanii, ode mnie dycha zasłużenie, jedynie ta cena ... 100 zł za każdy dodatek to dość drogo
Nigdzie nie widziałem lepszej kampanii strategii, no może kampania warcrafta 3 może się równać z tym wybitnym dziełem
Na starcrafta 3 i warcrafta 4 niestety chyba się nie doczekamy patrząc że blizzard idzie w mobilki na telefon, po sukcesie diablo immortal
po dokladnie 10 latach przechodze sobie dodatek ''heart of the swarm'' i az mi smutno ze takich gier sie juz nie robi
StarCraft 2 dobra gra, równie dobrze mi się grało jak kiedyś w część pierwsza. StarCraft 2 bardziej rozbudowany np nowe jednostki. Od pierwszej części gry minęło trochę lat, wiadomo że na przestrzeni lat w tej części ładniejsza jest grafika, ciekawe tez sa misje.Polecam również StarCraft 1 remastered.
Zapraszam do mojej grupy , wkrótce beta następcy Supreme Commandera !!
https://www.facebook.com/groups/397706225957147