Najciekawsze materiały do: Fallout 3: Mothership Zeta
Wieści ze świata (Quantic Dream, Warner Bros., Fallout 3) 23/03/10
wiadomość23 marca 2010
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj piszemy m.in. o nowym studiu deweloperskim firmy Warner Bros., obniżce ceny dodatków do Fallout 3 w wersji na Xboksa 360, pracach nad następca Project Natal, a także nowej grze twórcy Heavy Rain. Zapraszamy do lektury.
Pierwszy rezultat starcia Bethesdy z Interplay’em
wiadomość13 grudnia 2009
Amerykański sąd federalny odrzucił wniosek Bethesdy dotyczący wstrzymania sprzedaży trzech starszych odsłon serii Fallout przez firmę Interplay. Oznacza to, że drugie z wymienionych przedsiębiorstw może kontynuować prace nad sieciową wersją marki. Są to jedynie wstępne ustalenia, które nie zamykają całej sprawy – wojna o Fallouta potrwa znacznie dłużej.
Ron Perlman mówi o filmowej wersji Fallouta?
wiadomość9 grudnia 2009
Na łamach sieciowej encyklopedii Fallouta (The Vault) pojawiła się informacja na temat rzekomych planów odnośnie nakręcenia filmu na podstawie tego uniwersum. Według użytkownika Ausir, o obrazie kinowym wspominał podobno sam Ron Perlman, czyli charakterystyczny narrator wypowiadający słynne słowa („War never changes”) w każdej odsłonie produkcji.
- Bethesda o dodatkach DLC do Fallout 3 na PS3 i premierze edycji Game of the Year 2009.09.18
- Bethesda pozywa Interplay w związku z Fallout MMO 2009.09.11
- DLC do Fallout 3 już nie będzie, dodatki na PS3 we wrześniu 2009.08.18
- Koniec DLC do Fallouta 3? 2009.08.04
- Premiera piątego dodatku do Fallout 3 2009.08.03
- Znamy więcej gadżetów z kolejnego dodatku DLC do Fallouta 3 2009.07.21
- Wyższy poziom doświadczenia w Fallout 3? Jeszcze nie teraz. 2009.07.18
Życie po bombie - wszystko, co musisz wiedzieć o uniwersum Fallouta - część II
artykuł22 października 2015
Druga część naszego artykułu poświęconego uniwersum serii Fallout, w którym przybliżamy zainteresowanym wydarzenia z kanonicznych odsłon tego cyklu. Dziś skupimy się na wybranych Kryptach oraz przybliżymy sylwetki najciekawszych bohaterów niezależnych.
- Życie po bombie - wszystko, co musisz wiedzieć o uniwersum Fallouta - część I
- Życie po bombie - wszystko, co musisz wiedzieć o uniwersum Fallouta - część I
- Droga przez pustkowia - historia serii Fallout, cz. 3
- Droga przez pustkowia - historia serii Fallout, cz. 2
- Droga przez pustkowia - historia serii Fallout, cz. 1
W Falloucie 3 też byli już kosmici :p dostawało się nawet od nich sygnał radiowy, i niedaleko był rozbity statek z bronią i szczątkami kosmitów.
A jeśli chodzi o dodatek, to jest to drugi (po broken steel) na który czekam. Reszta jakoś mnie nie zainteresowała.
fallout 3 sam w sobie był nudny jak flaki z olejem i po 3 dniach i jednym dniu przerwy niechciało sie do niegowracać, a ci jeszcze dodatki robią...
ehhh żal panowe żal, ale bethesda tez już to komercja jedynie blizzard i bioware ostatni twórcy dobrych gier, ostatnio nawet valve sie sprzedał tworząc left for dead 2.
yhy już dziś!!!
mogliby powiedziec o ktorej godzinie jeszcze ;p bo juz chce alienow porezac hehe
no i 1wszy bug jak mam w misji Kill Alien Captain teleportuje sie na dol z gornego pokladu i ide do Bridge Door czy jakos tak i napotykam na "Door [INACESSABLE]" ... jak przeteleportuje sie na dol dlugo po tych ziomkach uratowanych to nie ma po nich ani sladu natomiast teleportacja odrazu po nich powoduje ze dobiegaja owych drzwi i stoja jak kolki ... ehh ta Bethesda
no i po sprawie ale niestety trzeba bylo uzyc kodow ;] no a dodatek b. dobry zreszta jak wszystkie pozostale ;)
W Gramy! nie powiedzieli, że jest jeszcze broń Capitan Sidearm. Bardzo podobna do Alien Blastera
Do wszystkich którzy traktują ten dodatek ze świętym oburzeniem: Fallout to gra. Naprawdę. Nie, naprawdę, to nie RZECZYWISTOŚĆ. Wiecie, mam nadzieje jaka jest różnica... Mothership Zeta pokazuje że panowie i panie z Bethesdy, w przeciwieństwie do was, maja poczucie humoru...
I jeszcze jedno. Fallout 3 został wydany zbyt późno po premierze 2, żeby utrzymać klimat poprzedniczki. Przed publikacją 3 słyszałem i czytałem ciągłe narzekania, że 3 nie ma. Jak wyszła to każdy marudzi, że to nie to. Czy naprawdę nie rozumiecie, że Bethesda MUSIAŁA skomercjalizować Fallouta żeby na grze zarobić. Zrobili co mogli, żeby po trochu zadowolić każdego. Winą za śmierć Follouta, w wydaniu jakim go wszyscy znali, można obarczyć tylko jedną firmę: Interplay.
Kiedy poradnik do tego dodatku ?? Chciałbym wszystko przejść za jednym razem Fallout 3 i wszystkie dodatki.
Wiecie smutne jest to że wszyscy się czepiają tych dodatków i poniekąt mają racje, ale moim zdaniem te "dodatki" powinny ukazać się z podstawową grą fallout 3. Cóż jerzeli wyjdzie F3 ze wszystkimi dodatkami a na 100% tak będzie to wtedy gra stanie się interesującym nabytkiem dla kogoś kto nie grał jeszcze w fallouta 3.
Hah. To że Interplay nie robił takiego Fallouta byleby tylko zedrzeć jak najwięcej kasy z graczy nie znaczy że Bethesda tak MUSIAŁA. Nie, nie musiała... wręcz pięknie widać jak to oni wszystko robią byleby tylko zarobić, coraz więcej, coraz bardziej bezsensownych dodatków (OA to już śmiech na sali, może i pokazali że da się z Falla3 zrobić fps'a ale baardzo miernego, i nudnego jak flaki z olejem.)
Nie mogę się doczekać aż te wszystkie DLC wyjdą w packu po polsku. Od razu kupuję i będę się zagrywał. Ile grania będzie.HOHO
Ludzie - W 3 części też był rozbity statek (okolice waszyngtonu), w pierwszej i drugiej części można było trafić na blaster obcych zasilany na baterie słoneczne =_= nie mówiąc o zdjęciu elvisa :P
Polecam strony www.phx.pl, tam macie wszystkie eastern eggi, którymi można uzasadnić obcych w dodatku.
A co do 5 DLC - to zaczyna się robić nudne. Mogli by się zająć piątym TES'em, lub przynajmniej jakimś dodatkiem do Obliviona (przy nim akurat się tak bardzo nie napracowali)
Polecam jeszcze jedną ciekawą stronkę dla fanów usprawnień i dodatków - TES Nexus i Fallout 3 Nexus - Modowa baza danych.
A ma wyjsc caly pakiet DLC po polsku?
WAŻNE Pisałem do Cenegi w sprawie dodatków więc będą to wersje polskie tylko z napisami a oryginalnym dubbingiem więc jeśli ktoś ma zainstalowaną polska wersję językową to będzie musiał przeinstalować grę na angielska z polskimi napisami
Mnie właśnie doszły niepokojące wiadomości że ten dodatek nie będzie sprzedawany osobno tylko razem z Fallout 3 Game of the Year Edition. Moim zdaniem Cenega sobie samobója strzelił chyba nikt normalny nie kupi tej paczki posiadając już wcześniejsze dodatki bo po co
redlo - Na całym świecie (gdzie dodatki wychodziły na płytce) 5 dodatek nie pojawił się w kolejnym zestawie. Nie opłacałoby się sprzedawać jednego, małego dodatku w pudełku.
Debile,najpierw wkurwili mnie cenzura w Bioshocku,a teraz tymi dodatkami.Podstawke Fallouta juz mam sporo i nie mam zamiaru kupowac podstawki z dodatkami.Rzeczywiscie tak trudno wydac wszystkie dodatki w 1 pakiecie,tak jak w przypadku Neverwintera,w sumie ostatnio kupilem 2 dodatki do Neverwintera 2 w jednym pakiecie,a nie 3(Poniewaz 1 juz mialem wraz z podstawka),ale to sa przeciez dodatki DLC,wiec co za problem wydac je w 1 pakiecie.Niestety ale to co napisalem nic nie da i Cenega bedzie nadal robic nas w chuja i trzepac na tym kase.Nic nie dadza zadne e-maile do nich itp.A szkoda,bo teraz te dodatki musze sciagnac.
..jak nie należy wydawać gier ..Fallout 3 (i jego dodatki) w wydaniu Cenegi jest tego przykładem ..narzekałem już na Cenegę tyle razy ze więcej mi się nie chce
..niestety choć mam podstawkę to ze względu na grę (w którą dotąd gram i pewnie jeszcze wiele razy będę grał) kupiłem Year Edition ..do tego wydania oprócz "drobiazgów" zastrzeżeń nie mam
niezły dodatek, ale lepsza podstawka.
Mam takie pytanko jak włączyć mostek w tym statku , aby zabić tego kapitana. Please odpiszcie.
trzeci dodatek do F3, jaki przechodzę (po O:A i The Pitt) i jak na razie, wszystkie 3 bardzo średnie...
Ciekawy dodatek do Fallouta. Statek obcych się przyjemnie zwiedzało właścicieli likwidowało. Najciekawszym elementem są NPC których odmrażamy oraz dzienniki porwań które odnajdujemy do posłuchania.
Podobny do operacji Anchorage ale tam biegamy i strzelamy do komunistów a tutaj biegamy i strzelamy do kosmitów.
Zalety:
1. Spora liczba NPCów którzy mają do odegrania swoje niewielkie role i uatrakcyjniają zabawę.
2. Silne bronie i medykamenty które możemy znaleźć i które ułatwią nam późniejszą grę.
Wady:
1. Wyjściowy pomysł. Doceniam klasyczne podejście do motywu porwania przez kosmitów ale i tak średnio przypadło mi to do gustu. Twórcom ogólnie brakuje talentu i lekkości przy konstruowaniu zadań i pisaniu dialogów więc nie czułem się rozbawiony tam gdzie pewnie miałem.
2. Zdecydowanie za dużo walki i biegania po podobnie wyglądających lokacjach. W pewnym momencie już błagałem, żeby to się skończyło.
Dodatek ku mojemu zdziwieniu zaczął się intrygująco, fajnie wykorzystali nawiązania do obcych z tej serii, niestety potem wpadł w wir nudnego eksplorowania statku. Dobrze chociaż, że kosmici we falloucie podróżują małymi statkami i nie da się w nich zgubić, można trochę zaoszczędzić czasu na łażeniu.
Za to nasi sojusznicy na statku ciekawi i charakterystyczni... no prawie, ja nie wiem, że w falloucie trójce każdy dzieciak musi być wkurzający.