autor: Szymon Liebert
Znamy więcej gadżetów z kolejnego dodatku DLC do Fallouta 3
Na łamach serwisu MTV Multiplayer ujawniono kolejne szczegóły piątego dodatku DLC do Fallouta 3, czyli Mothership Zeta. Zostaniemy w nim wysłani na pokład statku kosmicznego, pełnego obcych oraz zaawansowanego sprzętu. Do nowego miejsca będziemy mogli wrócić w każdym momencie rozgrywki, więc czasu na odszukanie wszystkich kosmicznych zabawek będzie wystarczająco dużo.
Na łamach serwisu MTV Multiplayer ujawniono kolejne szczegóły piątego dodatku DLC do Fallouta 3, czyli Mothership Zeta. Zostaniemy w nim wysłani na pokład statku kosmicznego, pełnego obcych oraz zaawansowanego sprzętu. Do nowego miejsca będziemy mogli wrócić w każdym momencie rozgrywki, więc czasu na odszukanie wszystkich kosmicznych zabawek będzie wystarczająco dużo.
Informacje o rozszerzeniu pojawiły się jakiś czas temu. Jeff Gardiner przedstawił kilka dodatkowych szczegółów i smaczków. W Mothership Zeta znajdziemy najbardziej zaawansowane bronie w całej grze. Otrzymamy między innymi Shock Baton, czyli elektryczną pałkę do walki wręcz. Oprócz tego pojawią się: pistolet Alien Atomizer i karabin Alien Disintegrator, o których słyszeliśmy wcześniej.
Ciekawie zapowiada się natomiast Cryo Grenade, czyli granat zamrażający przeciwników na pewien czas. To nie wszystko – możemy spodziewać się kilku innych ciekawostek oraz przynajmniej jednej nowej ciężkiej broni. Gardiner, jeden z twórców gry, ujawnił także nowego perka, czyli specjalną umiejętność dla bohatera. Xenotech Expert zwiększy obrażenia zadawane z broni obcych.
Powyższy perk będzie powiązany z zadaniem, więc nie ma obawy o to, że rozwinięte postacie nie będą mogły go wykorzystać. Rozszerzenie nie zwiększy bowiem maksymalnego poziomu postaci – Bethesda wykluczyła właściwie tę możliwość. Ostatnim ujawnionym urządzeniem obcych jest Alien Epoxy. Sprzęt pozwoli naprawić każdy przedmiot o 25%, nawet bez odpowiedniego duplikatu.
Rozszerzenie zostanie wypuszczone już w przyszłym miesiącu. Czy warto po nie sięgnąć? Trudno powiedzieć, bo poziom poprzednich DLC do Fallouta 3 był różny. Widać wyraźnie, że Bethesda nastawia się na gadżety, a nie rozbudowane historie. Sami obcy oraz ich technologia pojawiali się w uniwersum gry już wcześniej, ale zawsze byli ujmowani raczej w formie żartu czy niedopowiedzeń.