Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XIII - poradnik do gry

XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII poradnik XIII

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

1 - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Dalszą drogę znaczyć będziesz ciałami zabitych strażników - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Dalszą drogę znaczyć będziesz ciałami zabitych strażników.

Ale nie pomyl się - lekarzy wolno Ci co najwyżej obezwładnić uderzeniem kolby.

2 - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
W końcu dotrzesz do kostnicy - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do kostnicy. Wysuń szuflady tak, by móc się po nich wspiąć do przewodu wentylacyjnego.

Idź nim...

3 - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
aż dotrzesz ponad salę, w której przebywa doktor Johannson - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

... aż dotrzesz ponad salę, w której przebywa doktor Johannson. Podłoga pod Tobą się załamie.

Walka z doktorem będzie kłopotliwa, gdyż rzuca do ciebie jakimś paskudztwem, a jeśli dasz mu się do siebie zbliżyć wstrzyknie Ci inne paskudztwo, które na chwilę Cię obezwładni.

4 - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Przy zabitym doktorze znajdziesz klucz do sejfu - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Przy zabitym doktorze znajdziesz klucz do sejfu. Obraz przesłaniający sejf przypomni Ci spotkanie tajnego stowarzyszenia, do którego niby należałeś.

W sejfie znajdziesz kolejne dokumenty.

5 - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Z pokoju obok zabierz kobietę, która się dopomina, by zostać Twoją zakładniczką - [Solucja] Plain Rock cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Z pokoju obok zabierz kobietę, która się dopomina, by zostać Twoją zakładniczką. Znakomicie ułatwi Ci to eliminowanie przeciwników.

Na koniec wróć do półokrągłej sali i poczekaj, aż strażnik otworzy drzwi wyjściowe.