[Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII poradnik XIII
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Okręt podwodny
Nie masz innego sposobu ucieczki z bazy SPADS, niż zaokrętować się. Nie zaszkodzi przy okazji dokonać drobnej infiltracji.
Nie musisz się tu przejmować, że ktoś Cię zobaczy. Przejmuj się tym, żeby Cię nie zabito. Komunikatami o upływie czasu nie przejmuj się - są one zależne od Twoich postępów. | Śpiesz się, gdy grodzie będą zamykane, żeby nie zostać z tyłu, bo to oznacza problem. |
W hali z kontenerami wystrzelaj żołnierzy z góry. Jest ich czterech. | Dopiero potem opuść się na linie. Możesz jeszcze skorzystać z innych haków i odwiedzić zakamarki za kontenerami, bo jest tam trochę przydatnych rzeczy. |
Wyjście znajduje się pomiędzy kontenerami, na prawej ścianie od drzwi, którymi tu wszedłeś. | Prowadzi ono przewodem wentylacyjnym, na końcu którego będziesz się musiał opuścić kominem w dół. Nie zaszkodzi profilaktycznie rzucić na dół granatu. |
Na dole szybko się odczep od liny (byle nie za wysoko!) i ucieknij z pola widzenia. Będziesz musiał pokonać może i czterech przeciwników. | Na okręt dostaniesz się od rufy (podpłyń do niej), przez otwarty właz. |