Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XIII - poradnik do gry

XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII poradnik XIII

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Okręt podwodny

Nie masz innego sposobu ucieczki z bazy SPADS, niż zaokrętować się. Nie zaszkodzi przy okazji dokonać drobnej infiltracji.

1 - [Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry
Nie musisz się tu przejmować, że ktoś Cię zobaczy - [Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry

Nie musisz się tu przejmować, że ktoś Cię zobaczy. Przejmuj się tym, żeby Cię nie zabito. Komunikatami o upływie czasu nie przejmuj się - są one zależne od Twoich postępów.

Śpiesz się, gdy grodzie będą zamykane, żeby nie zostać z tyłu, bo to oznacza problem.

2 - [Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry
W hali z kontenerami wystrzelaj żołnierzy z góry - [Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry

W hali z kontenerami wystrzelaj żołnierzy z góry. Jest ich czterech.

Dopiero potem opuść się na linie. Możesz jeszcze skorzystać z innych haków i odwiedzić zakamarki za kontenerami, bo jest tam trochę przydatnych rzeczy.

3 - [Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry
Wyjście znajduje się pomiędzy kontenerami, na prawej ścianie od drzwi, którymi tu wszedłeś - [Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry

Wyjście znajduje się pomiędzy kontenerami, na prawej ścianie od drzwi, którymi tu wszedłeś.

Prowadzi ono przewodem wentylacyjnym, na końcu którego będziesz się musiał opuścić kominem w dół. Nie zaszkodzi profilaktycznie rzucić na dół granatu.

4 - [Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry
Na dole szybko się odczep od liny (byle nie za wysoko - [Solucja] Okręt podwodny cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry

Na dole szybko się odczep od liny (byle nie za wysoko!) i ucieknij z pola widzenia. Będziesz musiał pokonać może i czterech przeciwników.

Na okręt dostaniesz się od rufy (podpłyń do niej), przez otwarty właz.