Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XIII - poradnik do gry

XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII poradnik XIII

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

1 - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Obowiązek cichego likwidowania przeciwników ulega w tym momencie przedawnieniu - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Obowiązek cichego likwidowania przeciwników ulega w tym momencie przedawnieniu.

Możesz sobie nawet pozwolić na większe fajerwerki, do których ciężarówki z cysternami nadają się jak ulał.

2 - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Do baraku z amunicją dostaniesz się od tyłu - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Do baraku z amunicją dostaniesz się od tyłu.

Załóż ładunek wybuchowy w oznaczonym miejscu i zmykaj.

3 - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Narobiłeś niezłego zamieszania - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Narobiłeś niezłego zamieszania. Teraz musisz się wydostać z bazy.

Nie przegap sposobności postrzelania sobie z cekaemu...

4 - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Przeszukuj również ciała zabitych - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Przeszukuj również ciała zabitych.

I cały czas wracaj drogą, którą tu dotarłeś.

5 - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Na koniec czeka cię rozprawa z pułkownikiem MacCallem - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Na koniec czeka cię rozprawa z pułkownikiem MacCallem.

Nie będzie ona skomplikowana. Po prostu kryj się za workami z piaskiem i ostrzeliwuj pułkownika, jak tylko wybiegnie spomiędzy baraków. Nie wychylaj się na tyle długo, by mógł lepiej wycelować.

6 - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry
Zabitemu pułkownikowi zabierz klucz - [Solucja] Baza SPADS cz.3 | XIII - XIII - poradnik do gry

Zabitemu pułkownikowi zabierz klucz.

Klucz ten otwiera wykute w skale przejście, które prowadzi do przystani okrętu.