Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XIII - poradnik do gry

XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII poradnik XIII

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

1 - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry
Znajdziesz się na terenie obozu - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry

Znajdziesz się na terenie obozu. Niech rozmowa oficerów za bardzo Cię nie zaabsorbuje, bo możesz zostać zauważony i będzie po ptokach.

Zejdź na dół kominem wentylacyjnym.

2 - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry
Na teren obozu wydostań się najlepiej przez boczne okienko w baraku - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry

Na teren obozu wydostań się najlepiej przez boczne okienko w baraku.

Przeciwników likwiduj możliwie szybko i możliwie cicho. Jeśli to możliwe, nie likwiduj ich wcale, to nie będziesz zmuszony do chowania ich ciał przed ich kolegami.

3 - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry
Aczkolwiek ich zainteresowanie martwym kolegą możesz wykorzystać celem dokonania pewnych uogólnień - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry

Aczkolwiek ich zainteresowanie martwym kolegą możesz wykorzystać celem dokonania pewnych uogólnień...

Do ostatniej części bazy dostaniesz się korytarzem wykutym w skale.

4 - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry
Wokół namiotu pułkownika nie zabijaj nikogo poza żołnierzem na wieży - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry

Wokół namiotu pułkownika nie zabijaj nikogo poza żołnierzem na wieży. Ryzyko znalezienia ciał zabitych jest tu zbyt duże. Przekradnij się na tył namiotu.

Wewnątrz znajdziesz apteczkę oraz kolejny dokument do kolekcji.

5 - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry
Załóż pluskwę pod interkomem i schowaj się na czas rozmowy - [Solucja] Baza SPADS cz.2 | XIII - XIII - poradnik do gry

Załóż pluskwę pod interkomem i schowaj się na czas rozmowy...

Po jej zakończeniu zabierz z biurka akta numeru XIII oraz kartę magnetyczną, która otwiera przejście do baraku z amunicją.