Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XIII - poradnik do gry

XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII poradnik XIII

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Brighton Beach

Znaleziony na plaży przez dziewczynę rodem ze Słonecznego Patrolu, postrzelony i wpół żywy, musisz stanąć na nogi i uciec z okolicy. Sprawę utrudnia fakt, że nic nie pamiętasz - swojego imienia nie wyłączywszy.

1 - [Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry
Idź za dziewczyną w stronę jej samochodu - [Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry

Idź za dziewczyną w stronę jej samochodu.

Przelatujący helikopter przywoła wspomnienia. W ich trakcie również możesz się poruszać, lecz nic to w ich biegu nie zmienia.

2 - [Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry
Zanim dziewczyna zostanie zabita, przekaże Ci klucz, który przy Tobie znalazła - [Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry

Zanim dziewczyna zostanie zabita, przekaże Ci klucz, który przy Tobie znalazła. Jest to klucz do skrytki w Winslow Bank.

Tuż obok łóżka znajdziesz noże do rzucania. Jest to doskonała broń do cichego eliminowania przeciwników, jeśli tylko trafisz w głowę.

3 - [Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry
Przeciwnika stojącego za drzwiami zabijesz bez najmniejszego problemu - [Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry

Przeciwnika stojącego za drzwiami zabijesz bez najmniejszego problemu...

Drugi, który nadchodzi od strony werandy będzie ciut bardziej kłopotliwy - jeśli nie czujesz się dobrze w roli nożownika, znajdziesz na stole w pokoju pistolet.

4 - [Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry
Przeszukaj punkt pierwszej pomocy wraz z werandą i zabitym - [Solucja] Brighton Beach cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry

Przeszukaj punkt pierwszej pomocy wraz z werandą i zabitym. Znajdziesz: pistolet 9 mm, dwa magazynki do niego, magnum .44, paczkę naboi .44, noże do rzucania, apteczkę oraz klucz do drzwi wyjściowych.

Znalezionym kluczem otwórz drzwi i zabierz zabitemu kałasznikowa. Gdy wyjrzysz na zewnątrz, z pomostu poderwie się helikopter, a w Twoją stronę ruszy dwóch przeciwników.