[Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII poradnik XIII
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Emerald Base
Generał Carrington został uwięziony. Twoim zadaniem jest pośpieszyć mu na ratunek. Major Jones odstawi Cię na miejsce akcji helikopterem. Ty zaś będziesz miał wolną rękę w doborze sposobu eliminowania wszystkich przeciwników.
Wszystko, co się składa z białego munduru oraz czerwonego beretu stanowi Twój cel. | Nie zapomnij zaglądać do budek i baraków po drodze, gdyż znajdziesz w nich kilka apteczek. |
Na wrogu zdobędziesz M16 z granatnikiem - to on sprawi, że ta broń okaże się być w grze przydatniejsza niż kałasznikow. | Do eliminowania przeciwników z większej odległości masz kuszę. |
Aby wysunąć most zwodzony, musisz najpierw przywrócić jego zasilanie. Przełącznik znajdziesz w budynku po lewej stronie drogi. | Ale wewnątrz czekać Cię będzie przeprawa z dużą liczbą przeciwników. |
Sam włącznik zasilania znajdziesz na podeście powyżej głównej hali. | Wyjdź na zewnątrz i wysuń most dźwignią znajdującą się w budce obok. Uważaj na żołnierza, który się w niej kryje. |