Mordor - nowe jednostki | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Gothmog Główny namiestnik wieży Minas Morgul w trakcie Wojny o Pierścień. Jego pochodzenie jest nieznane. Dowodził siłami Morgulu podczas bitwy na polach Pelennoru po upadku swego zwierzchnika. Szybki, silny i wytrzymały. Jego umiejętności czynią z niego bardzo przydatnego bohatera w połączeniu z innymi jednostkami orków. Żelazna ręka (wymaga 2 poziomu, zdolność bierna) - Orkowie w pobliżu Gothmoga stają się odporni na strach. Furia (wymaga 4 poziomu) - Gothmog otrzymuje +100% do zadawanych obrażeń oraz +50% do pancerza. Dzień orków (wymaga 6 poziomu, zdolność bierna) - Orkowie w pobliżu Gothmoga otrzymują +50% do zadawanych obrażeń oraz +50% do pancerza. | |
Czarni orkowie wojownicy Elitarna jednostka orków z Mordoru. Zastąpili Korsarzy z podstawowej wersji gry, a werbuje się ich z Jamy orków drugiego poziomu. Można ich dozbrajać i wyposażyć w chorążego. Krwiożerczość - Rozkazuje tej jednostce zabicie innej własnej jednostki, aby zyskać doświadczenie bojowe. | |
Haradrimowie lansjerzy Zostali wprowadzeni w dodatku, aby zapełnić lukę powstałą w podstawowej wersji, wynikającą z braku zwykłej jednostki kawalerii dla frakcji Mordoru. Bardzo skuteczni przeciwko łucznikom. Można ich dozbrajać i wyposażyć w chorążego. | |
Czarni Jeźdźcy Przerażający jeźdźcy na koniach są elitarną jednostką Mordoru. W czasie rozgrywki możesz mieć tylko jeden oddział. Są kosztowni, ale niezwykle wytrzymali. Zadają duże obrażenia i dysponują przydatnymi mocami. Przerażające oblicze (wymaga 2 poziomu, zdolność bierna) - Znacznie zmniejsza pancerz i obrażenia zadawane przez pobliskich przeciwników. Ostrze Morgula (wymaga 4 poziomu) - Wskazany przeciwnik wraz z upływem czasu otrzymuje obrażenia od trucizny, a po śmierci zamienia się w upiora. Wrzask (wymaga 10 poziomu) - Powoduje, że jednostki wroga uciekają w przerażeniu. |