Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Oko Czarnego Władcy | Kampania Angmaru poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 4 - Oko Czarnego Władcy

"Jednak grupie mężnych obrońców pod dowództwem Arvelega udało się zbiec z fortecy wraz z Palantirem i ruszyć w stronę Fornostu. Czarnoksiężnik rozwścieczony tą ucieczką wysłał swego przybocznego z Carn Dum z rozkazem odzyskania skradzionego kryształu."

Cele misji - Misja 4 - Oko Czarnego Władcy | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Cele misji:

 

1) Zabij króla Arvelega i zdobądź Palantir.

2) Zbadaj obszar i ustal co się stało z Palantirem.

3) Zbierz 7 odłamków Palantiru.

4) Zniszcz cały posterunek Arnoru i odzyskaj odłamki, które udało im się zebrać.

Uciekający Arveleg nie może dotrzeć do fortecy - zaatakuj go Wilczymi jeźdźcami, a jego straż oddziałami przywołanymi przez Władców niewolników. Palantir zostanie roztrzaskany na siedem części rozrzuconych po całej mapie. Zaczynając misję masz do dyspozycji po dwa oddziały Mrocznych Strażników i Górskich trolli. Aby móc budować, werbować nowe jednostki i używać mocy musisz zdobyć pierwszy odłamek Palntiru znajdujący się zaraz po lewej stronie od miejsca startu. Jego zdobycie i dostarczenie do fortecy nie stanowi problemu. Z kolejnymi będzie już ciężej. Jak tylko pojawi się budowniczy zacznij stawiać młyny gdzie się da, potrzebne będą surowce. Gdy dwa młyny będą już działać postaw dwa Domy ludzi króla - w jednym nie rozbudowywanym będziesz werbować Władców niewolników (potrzeba ok. 7), a w drugim inne jednostki (Mroczni Strażnicy, Czarni Numenorejczycy). Wraz z budowniczym pojawią się dwaj Władcy niewolników, którymi przywołaj Wilczych jeźdźców. Są oni potrzebni do błyskawicznego przejęcia drugiego odłamka znajdującego się na północnym zachodzie mapy. Gdy będą już blisko celu i pojawią się wrogie oddziały użyj mocy Srogi wicher, który pozwoli ci zyskać na czasie. Po dostarczeniu odłamka do fortecy odblokują ci się kolejne moce.

Próba odzyskania całego Palantiru. - Misja 4 - Oko Czarnego Władcy | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Próba odzyskania całego Palantiru.

Praktycznie przez cały czas będziesz atakowany przez oddziały wroga, więc dodatkowo można postawić dwie wieże wspomagające oddziały broniące fortecy. Jeśli wróg zaatakuje młyn znacznie oddalony od fortecy, to staraj się wysyłać tam jeden mały oddział ale skuteczny (np. pikinierzy przeciwko kawalerii), dzięki temu nie osłabisz znacznie obrony fortecy. Kuźnia ciemnego żelaza może być rozbudowywana gdy masz już zapas surowców i oddziałów do odpierania ataków przeciwnika. Wyposażaj Mrocznych Strażników w Lodowe strzały, a Trolle i Czarnych Numenorejczyków w zbroje i miecze. Lepszą inwestycją są np. dwa świetnie uzbrojone oddziały niż cztery słabo. Aby zdobyć kolejne odłamki wysyłaj ciężkozbrojne Trolle wspomagane Mrocznymi Strażnikami. Kilka z odłamków na pewno trafi w ręce wroga, więc atak na jego fortecę jest nieunikniony. Jeżeli dasz radę zdobyć tyle odłamków, aby odblokować moc Przywołanie olbrzymów to będziesz potrzebować trzech katapult, w przeciwnym wypadku ok. sześciu. Sam atak na fortecę wroga jest prosty, pamiętaj jednak o pozostawieniu kilku oddziałów do obrony własnej fortecy. Kluczową jednostką są Mroczni Strażnicy (do ataku potrzeba około 4-5 oddziałów), którzy niezwykle skutecznie będą wspomagać atakujących w pierwszej linii. Po drodze możesz natykać się na małe oddziały wroga, więc ochrona katapult jest konieczna. Gdy dotrzesz do murów w pierwszej kolejności niszcz wieżyczki, a potem bramę. Trolle też przyzwoicie radzą sobie z niszczeniem murów, więc wykorzystaj to. Po zniszczeniu bramy skieruj oddziały do walki wspomagając je mocami, a katapulty i olbrzymy niech zajmą się budynkami. Po zniszczeniu fortecy wroga będziesz mógł przejąć odłamki Palantiru zdobyte przez niego. Jeśli gdzieś na mapie znajdują się jeszcze odłamki, skieruj tam kilka silnych oddziałów i dokończ misję.

Zaciekła walka o jeden z fragmentów. - Misja 4 - Oko Czarnego Władcy | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Zaciekła walka o jeden z fragmentów.

"Fragmenty Palantiru wciąż zawierają wielką moc. Czarni Numenorejczycy przez wiele stuleci parali się mroczną sztuką, a teraz mają czym zwiększyć swą moc i posiać w Arnorze prawdziwą grozę..."