Ludzie Zachodu - nowe jednostki poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Rohańscy włócznicy Jednostka znana z pierwszej części gry Bitwa o Środziemie, powraca w Królu Nazguli. Są słabo uzbrojeni i zadają małe obrażenia, ale dzięki bardzo niskiemu kosztowi stanowią dobrą jednostkę do obrony przed kawalerią na początku rozgrywki. Można ich dozbroić i wyposażyć w chorążego, dzięki czemu zyskują na wartości. Formacja jeża - Jednostki tworzą krąg i wystawiają piki na zewnątrz. | |
Rycerze z Dol Amroth Prawdopodobnie najlepsza jednostka kawalerii w grze i jedna z najlepszych wogóle. Można posiadać maksimum trzy oddziały podczas bitwy. Są bardzo kosztowną jednostką (plus konieczność rozbudowy stajni), ale wartą swej ceny. Zadają olbrzymie obrażenia (ponad trzykrotnie większe niż Rohirrimowie) i są niezwykle wytrzymali (wraz z trebuszami to najbardziej wytrzymała jednostka tej frakcji). Ich szybkość i dodatkowe umiejętności czynią z nich idealną jednostkę do ataku w pierwszej linii samotnie lub wraz z innymi jednostkami kawalerii. Inspiracja (wymaga 2 poziomu, zdolność bierna) - Wszystkie jednostki na wierzchowcach w pobliżu Rycerzy z Dol Amroth otrzymują +50% do zadawanych obrażeń oraz +50% do pancerza. Chwalebna szarża (wymaga 7 poziomu) - Rycerze z Dol Amroth otrzymują +50% do zadawanych obrażeń oraz +50% do pancerza. |